Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Podyplomowe Studia Negocjacje z Elementami Marketingu

Informacje o programie studiów

Kod: SP-ZA-NZEM
Nazwa: Podyplomowe Studia Negocjacje z Elementami Marketingu
Tryb studiów: (brak danych)
Rodzaj studiów: Podyplomowe
Czas trwania: 1-roczne
Kierunki, specjalności i specjalizacje poznawane w ramach wszystkich toków nauczania programu (w przypadku tego programu zdefiniowano tylko jeden możliwy tok nauczania). Kierunki: zarządzanie
Kierunki, specjalności i specjalizacje poznawane tylko w ramach niektórych toków nauczania programu (związane z konkretnymi etapami). Kierunki do
wyboru:
(brak)
Jednostki organizacyjne oferujące ten program studiów Jednostki: Wydział Zarządzania (od 1966) [ inne programy w tej jednostce ]

Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:

moje zaliczenia etapów

Główny tok nauczania

Dodatkowe informacje

Możliwe do uzyskania certyfikaty: (brak danych)
Uprawnienia zawodowe: (brak danych)
Dalsze studia: (brak danych)
ul. Banacha 2
02-097 Warszawa
tel: +48 22 55 44 214 https://www.mimuw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-2b06adb1e (2024-03-27)