|
Efekty ucznia w zakresie wiedzy:
K_W01 – dostrzega wielorakie związki między składowymi środowiska przyrodniczego
K_W02 - w zaawansowanym stopniu zna problemy i metody badawcze z dziedziny nauk przyrodniczych
K_W06 - ma zaawansowaną wiedzę na temat parametrów ośrodka gruntowego dla celów projektowania i wykonawstwa budowli ziemnych, podziemnych, kubaturowych drogowych
K_W09 - przewiduje skutki ingerencji człowieka w środowisko przyrodnicze (gruntowo-wodne, skał i złóż, gospodarki odpadami, zagrożeń dla środowiska, rekultywacji i rewitalizacji obszarów zdegradowanych)
K_W12 - zna modele opisujące środowisko geologiczne
K_W16 – ma wiedzę na temat kartowania struktur geologicznych dla celów poszukiwania i eksploatacji wód podziemnych, złóż rud metali i węglowodorów, rozpoznawania krasu i in. metodami geofizycznymi
K_W17 - zna zakres geologicznej i geofizycznej obsługi wierceń, zróżnicowane metody prac wiertniczych i wymagania dotyczące koniecznych uprawnień geologicznych
Efekty ucznia w zakresie umiejętności:
K_U01 - wykonuje i opisuje proste zadanie badawcze indywidualnie i zespołowo
K_U02 - dobiera właściwą metodologię do rozwiązania problemu badawczego lub projektowego
K_U08 - identyfikuje słabe i mocne strony standardowych działań podejmowanych dla rozwiązania problemów inżynierskich i środowiskowych
K_U09 - sporządza proste raporty oraz wytyczne do ekspertyz na podstawie zebranych danych
K_U10 - ocenia skutki środowiskowe w planach przestrzennego zagospodarowania
K_U11 - planuje zawodową karierę i stosuje zasady rozwoju zrównoważonego w pracy własnej
K_U12 - planuje i wykorzystuje odpowiednie metody i techniki do rozwiązania zadanego problemu w geoinżynierii
Efekty ucznia w zakresie kompetencji społecznych:
K_K01 - skutecznie komunikuje się w mowie i na piśmie ze społeczeństwem i specjalistami z różnych dziedzin w zakresie geoinżynierii
K_K02 - docenia rolę edukacji praktycznej, ekologicznej i zdrowotnej
K_K03 - doskonali swoje umiejętności zawodowe
K_K04 - jest przygotowany do podjęcia pracy zawodowej związanej z geologią stosowaną
K_K08 - docenia wagę modelowania matematycznego przy opisie zjawisk przyrodniczych
K_K09 - rozumie potrzeby poszukiwania nowych technologii
K_K12 - dba o rzetelność i wiarygodność swojej pracy
|