| Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|
7:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
8:00 | 8:00, gr.2 Ćwiczenia 3 - komunikacja (18), Anna Żarnotal | 8:00, gr.1 /raz na dwa tygodnie - nieparzyste/ Ćwiczenia 1- czytanie (15), Emilia Królak | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
9:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
9:45, gr.3 /raz na dwa tygodnie - nieparzyste/ Ćwiczenia 1- czytanie (15), Emilia Królak | 9:45, gr.1 Ćwiczenia 3 - komunikacja (18), Anna Żarnotal | | 9:45, gr.5 Ćwiczenia 3 - komunikacja (18), Anna Żarnotal | 9:45, gr.2 Ćwiczenia 2 - pisanie (19), Graham Carr, Anna Derelkowska-Misiuna | | | 9:45, gr.2 /raz na dwa tygodnie - nieparzyste/ Ćwiczenia 1- czytanie (15), Hanna Gozdawa-Gołębiowska | 9:45, gr.1 Ćwiczenia 2 - pisanie (18), Anna Derelkowska-Misiuna, Emilia Królak | | |
|
|
10:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
11:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
11:30, gr.5 /raz na dwa tygodnie - nieparzyste/ Ćwiczenia 1- czytanie (15), Emilia Królak | 11:30, gr.4 Ćwiczenia 3 - komunikacja (23), Anna Derelkowska-Misiuna, Anna Żarnotal | 11:30, gr.3 Ćwiczenia 2 - pisanie (19), Anna Derelkowska-Misiuna, Dominik Rudkowski | | 11:30, gr.4 Ćwiczenia 2 - pisanie (19), Graham Carr, Anna Derelkowska-Misiuna | | | 11:30, gr.6 Ćwiczenia 2 - pisanie (18), Anna Derelkowska-Misiuna, Emilia Królak | 11:30, gr.4 /raz na dwa tygodnie - nieparzyste/ Ćwiczenia 1- czytanie (15), Hanna Gozdawa-Gołębiowska | | |
|
|
| | | | |
|
|
12:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
13:00 | | | | | |
|
|
13:15, gr.5 Ćwiczenia 2 - pisanie (19), Anna Derelkowska-Misiuna, Dominik Rudkowski | | 13:15, gr.6 /raz na dwa tygodnie - nieparzyste/ Ćwiczenia 1- czytanie (15), Hanna Gozdawa-Gołębiowska | 13:15, gr.3 Ćwiczenia 3 - komunikacja (14), Anna Żarnotal | | | 13:15, gr.6 Ćwiczenia 3 - komunikacja (18), Anna Derelkowska-Misiuna, Hanna Gozdawa-Gołębiowska | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
14:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|