Literaturoznawstwo - Warsztat metodyczny grupowy - 4 godz. - ENG
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1500-SZD-WM-LIT-4-EN | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Literaturoznawstwo - Warsztat metodyczny grupowy - 4 godz. - ENG | ||
Jednostka: | Wydział Neofilologii | ||
Grupy: | |||
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
![]() |
||
Język prowadzenia: | angielski | ||
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
||
Skrócony opis: |
Skrócona wersja warsztatu z zakresu metodyki szkoły wyższej. Ćwiczenia przedstawiają zarys fizjologii uczenia się i zapamiętywania oraz specyfikę nauczania na poziomie szkoły wyższej. |
||
Pełny opis: |
Skrócona wersja warsztatu z zakresu metodyki szkoły wyższej. Ćwiczenia przedstawiają zarys fizjologii uczenia się i zapamiętywania oraz specyfikę nauczania na poziomie szkoły wyższej. |
||
Literatura: |
Burger, Edward, Starbird, Michael. The 5 Elements of Effective Thinking. Princeton 2012. Brown, Peter, Make It Stick: The Science of Successful Learning. Belknap Press, 2014. Ericsson, Anders. Peak: Secrets from the New Science of Expertise. Houghton, Miffin, Harcourt 2016. Oakley, Barbara. Mindshift. Penguin, 2017. Materiały online |
||
Efekty uczenia się: |
Wiedza: zna i rozumie P8S_WG.4 zasady upowszechniania wyników działalności naukowej, także w trybie otwartego dostępu Umiejętności: potrafi P8S_UW.3 transferować wyniki działalności naukowej do sfery gospodarczej i społecznej P8S_UK.2 upowszechniać wyniki działalności naukowej, także w formach popularnych P8S_UK.3 inicjować debatę P8S_UU.1 samodzielnie planować i działać na rzecz własnego rozwoju oraz inspirować i organizować rozwój innych osób P8S_UU.2 planować zajęcia lub grupy zajęć i realizować je z wykorzystaniem nowoczesnych metod i narzędzi Kompetencje społeczne: jest gotów do P8S_KO.1 wypełniania zobowiązań społecznych badaczy i twórców P8S_KO.2 inicjowania działań na rzecz interesu publicznego P8S_KR.1 podtrzymywania i rozwijania etosu środowisk badawczych i twórczych, w tym: - prowadzenia działalności naukowej w sposób niezależny, - respektowania zasady publicznej własności wyników działalności naukowej, z uwzględnieniem zasad ochrony własności intelektualnej |
||
Metody i kryteria oceniania: |
aktywne uczestnictwo w zajęciach. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (w trakcie)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-06-15 |
![]() |
Typ zajęć: |
Warsztaty, 4 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Dorota Babilas | |
Prowadzący grup: | Dorota Babilas | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Warsztaty - Zaliczenie |
|
Pełny opis: |
Skrócona wersja warsztatu z zakresu metodyki szkoły wyższej. Ćwiczenia przedstawiają zarys fizjologii uczenia się i zapamiętywania oraz specyfikę nauczania na poziomie szkoły wyższej. | |
Literatura: |
Burger, Edward, Starbird, Michael. The 5 Elements of Effective Thinking. Princeton 2012. Brown, Peter, Make It Stick: The Science of Successful Learning. Belknap Press, 2014. Ericsson, Anders. Peak: Secrets from the New Science of Expertise. Houghton, Miffin, Harcourt 2016. Oakley, Barbara. Mindshift. Penguin, 2017. Materiały online | |
Uwagi: |
znajomość języka angielskiego na poziomie C1, dopuszczalna ilość nieobecności 0 (zajęcia mają tylko 4 godziny). |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/23" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-06-18 |
![]() |
Typ zajęć: |
Warsztaty, 4 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Dorota Babilas | |
Prowadzący grup: | Dorota Babilas | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Warsztaty - Zaliczenie |
|
Skrócony opis: |
Skrócona wersja warsztatu z zakresu metodyki szkoły wyższej. Ćwiczenia przedstawiają zarys fizjologii uczenia się i zapamiętywania oraz specyfikę nauczania na poziomie szkoły wyższej. | |
Pełny opis: |
Skrócona wersja warsztatu z zakresu metodyki szkoły wyższej. Ćwiczenia przedstawiają zarys fizjologii uczenia się i zapamiętywania oraz specyfikę nauczania na poziomie szkoły wyższej. | |
Literatura: |
Burger, Edward, Starbird, Michael. The 5 Elements of Effective Thinking. Princeton 2012. Brown, Peter, Make It Stick: The Science of Successful Learning. Belknap Press, 2014. Materiały online (Moodle) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.