Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Wprowadzenie do psychologii rozwoju z elementami wspomagania rozwoju

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 2500-PL-SPZ-F-19
Kod Erasmus / ISCED: 14.4 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0313) Psychologia Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Wprowadzenie do psychologii rozwoju z elementami wspomagania rozwoju
Jednostka: Wydział Psychologii
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 4.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-01-28
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Zofia Borska-Mądrzycka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Pełny opis:

Fakultet ma na celu wprowadzenie słuchaczy do najważniejszych zagadnień z obszaru psychologii rozwoju, zapoznanie z teoriami i badaniami nad rozwojem. Słuchacze zapoznają się również z aspektami pracy psychologa w kontekście wczesnej interwencji i usprawniania dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi i niepełnosprawnością.

Nacisk położony będzie na omówienie teorii i badań z zakresu rozwoju poznawczego i społecznego, a także na praktyczne umiejętności takie jak obserwacja, opis i analiza zachowania z wykorzystaniem nagranych materiałów.

Kurs obejmie 30 godzin. Zajęcia będą odbywać się w formie mieszanej (18h czyli 9 spotkań po 90 minut i praca samodzielna podzielona na 6 tematów),

Spotkania synchroniczne odbywać się będą na Zoom.

Materiały i zadania dostępne będą na platformie Kampus.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
ul. Banacha 2
02-097 Warszawa
tel: +48 22 55 44 214 https://www.mimuw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-2b06adb1e (2024-03-27)