Gry w rozwoju osobistym i zawodowym
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2600-GRO-OG |
Kod Erasmus / ISCED: |
04.0
|
Nazwa przedmiotu: | Gry w rozwoju osobistym i zawodowym |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: |
Przedmioty ogólnouniwersyteckie na Uniwersytecie Warszawskim Przedmioty ogólnouniwersyteckie społeczne |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | ogólnouniwersyteckie |
Założenia (opisowo): | 1. stopień Zajęcia nie są przeznaczone dla studentów Wydziału Zarządzania UW. Aby zajęcia ruszyły na przedmiot musi się zapisać minimum 20 osób. |
Tryb prowadzenia: | w sali |
Pełny opis: |
W WYKŁADZIE MOGĄ UCZESTNICZYĆ WYŁĄCZNIE STUDENCI SPOZA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UW Rys historyczny Rozwój gier na przestrzeni czasu Rola strategii i taktyki w zarządzaniu Zarządzanie a militarystyka Rodzaje gier Klasyfikacje i typologie gier Obszary zastosowania gier strategicznych W jakich zastosowaniach gry strategiczne sprawdzają się najlepiej Ćwiczenie praktyczne |
Literatura: |
1. Berne, E. 1987. W co grają ludzie? Warszawa: PWN 2. Caillois, R. 1997. Gry i ludzie. Warszawa: Volumen 3. Filiciak, M. 2006. Wirtualny plac zabaw. Gry sieciowe i przemiany kultury współczesnej, Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne 4. Gobet, F., Voogt, A.de, Retschitzki, J. 2004. The Psychology of Board Games. Nowy Jork: Psychology Press 5. Huizinga, J. 1985. Homo Ludens. Zabawa jako źródło kultury, Warszawa: Czytelnik 6. Mayer, B & Harris, C 2010. Libraries Got Game. Alligned Learning Through Modern Board Games. Chicago: American Library Association 7. Mijal, M, 2012. Gry we współczesnej organizacji. Warszawa: WN WZ |
Efekty uczenia się: |
Po ukończeniu przedmiotu student: – rozpoznaje podstawowe zastosowania gier strategicznych w zarządzaniu – wyjaśnia problemy z praktyki gier strategicznych – potrafi przeprowadzić samodzielną analizę najpowszechniej stosowanych rodzajów gier |
Metody i kryteria oceniania: |
Warunki konieczne zaliczenia: zdobycie wymaganej łącznie liczby punktów. Punkty zdobyte z pracy końcowej stanowią 50% łącznej sumy punktów. Punkty zdobyte podczas zajęć stanowią 50% łącznej sumy punktów. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.