Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Knowledge and Innovation Desigh

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 2600-KID-OG
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Knowledge and Innovation Desigh
Jednostka: Wydział Zarządzania
Grupy: Przedmioty ogólnouniwersyteckie na Uniwersytecie Warszawskim
Przedmioty ogólnouniwersyteckie społeczne
Przedmioty ogólnouniwersyteckie Wydziału Zarządzania
Punkty ECTS i inne: 4.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: (brak danych)
Rodzaj przedmiotu:

ogólnouniwersyteckie

Założenia (opisowo):

Godziny neutrealne dopasowane do potrzeb grupy - do ustalenia;

Tryb prowadzenia:

zdalnie

Skrócony opis:

Celem przedmiotu jest zaprezentowanie tematyki projektowania wiedzy i innowacji zdobywającym wiedzę na kierunkach niezwiązanych z ekonomią i zarządzaniem.

Wszystkie omawiane zagadnienia będą ilustrowane praktycznymi przykładami dostosowanymi do potrzeb i specyfiki słuchaczy

Pełny opis:

Przedmiot prezentuje podstawowe pojęcia z zakresu tworzenia innowacji , technologii i wiedzy. W trakcie zajęć zostaną omówione, a także przećwiczone w praktyce (ćwiczenia, studia przypadków) następujące zagadnienia: - pojęcie innowacji i technologii i wiedzy; design thinking; tworzenie business model canvas; projektowanie zarządzania tworzenia wiedzy i innowacji; przygotowanie elevator pitch; droga od pomysłu do wdrożenia innowacji; projektowanie innowacji, technologii i wiedzy

Wszystkie omawiane zagadnienia będą ilustrowane praktycznymi przykładami dostosowanymi do potrzeb i specyfiki słuchaczy

Blok przeznaczony jest dla studentów wszystkich kierunków

Literatura:

Literatura podstawowa:

1. A. Osterwalder, Y. Pigneur, Tworzenie modeli biznesowych, Podręcznik wizjonera, 2022, Onepress.

Materiały dostarczone przez prowadzących zajęcia.

Efekty uczenia się:

Po ukończeniu Przedmiotu osiągnięte zostaną efekty w następujących obszarach: • Wiedza; student: o Zna podstawowe pojęcia z zakresu innowacji; Wie, jakie są uwarunkowania innowacyjności; Wie, jaka jest istota procesu innowacyjnego; Zna pojęcie innowacji i identyfikuje różne rodzaje i źródła innowacji; Wie, co to jest model biznesowy i jakie są jego składowe; Potrafi zaprojektować ogólny proces zarządzania innowacjami; Potrafi stworzyć model biznesowy dla nowego przedsięwzięcia; Potrafi w bardziej świadomy sposób budować społeczne relacje (networking); Wie, jakie jest znaczenie zespołu w procesie przedsiębiorczym o Doskonali swoje umiejętności pracy w grupie

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie przedmiotu na podstawie wykonanego projektu z zakresu wybranego tematu z omawianej tematyki przedmiotu

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (zakończony)

Okres: 2024-10-01 - 2025-01-26
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 30 godzin, 20 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Karina Sachpazidu
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
ul. Banacha 2
02-097 Warszawa
tel: +48 22 55 44 214 https://www.mimuw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.2.0.0-35119b753 (2025-11-17)