Marka pracodawcy
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2600-MSMz2zlMP | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marka pracodawcy | ||
Jednostka: | Wydział Zarządzania | ||
Grupy: |
Przedmioty specjalnościowe dla 2 roku MSM zaoczne sem. zimowy |
||
Punkty ECTS i inne: |
2.00 ![]() |
||
Język prowadzenia: | polski | ||
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
||
Tryb prowadzenia: | w sali |
||
Skrócony opis: |
1. Determinanty rozwoju koncepcji marki pracodawcy 2. Ewolucja funkcji personalnej 3. Role działu personalnego według modelu Ulricha 4. Analiza otoczenia biznesowego funkcji personalnej 5. Pojęcie marki korporacyjnej 6. Różnice pomiędzy marką produktową a marką korporacyjną 7. Tożsamość, wizerunek i reputacja marki korporacyjnej 8. Pojęcie marki pracodawcy 9. Employee Value Proposition 10. Pojęcie, cele, proces i modele employer branding 11. Wewnętrzny employer branding – istota i narzędzia 12. Zewnętrzny employer branding - istota i narzędzia 13. Pomiar wyników działań z zakresu employer branding |
||
Pełny opis: |
1. Determinanty rozwoju koncepcji marki pracodawcy 2. Ewolucja funkcji personalnej 3. Role działu personalnego według modelu Ulricha 4. Analiza otoczenia biznesowego funkcji personalnej 5. Pojęcie marki korporacyjnej 6. Różnice pomiędzy marką produktową a marką korporacyjną 7. Tożsamość, wizerunek i reputacja marki korporacyjnej 8. Pojęcie marki pracodawcy 9. Employee Value Proposition 10. Pojęcie, cele, proces i modele employer branding 11. Wewnętrzny employer branding – istota i narzędzia 12. Zewnętrzny employer branding - istota i narzędzia 13. Pomiar wyników działań z zakresu employer branding |
||
Literatura: |
Podstawowa pozycja: • Kozłowski, M. (2012). Employer branding budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku. Warszawa: Wolters Kluwer Uzupełniające pozycje: • Zając-Pałdyna, U. (2020). Employer branding po polsku. Gliwice: OnePress • Wojtaszczyk, K. (2012). Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego • Theurer, C. P., Tumasjan, A., Welpe, I. M., & Lievens, F. (2018). Employer branding: A brand equity-based literature review and research agenda. International Journal of Management Reviews, 20(1), 155-179 |
||
Metody i kryteria oceniania: |
Kolokwium końcowe na platformie eNauka (32 pkt), obecność i aktywność na zajęciach (18 pkt). Warunkiem zaliczenia jest pozytywny wynik kolokwium końcowego (min. 17/32 pkt) i uzyskanie min. 26/50 pkt. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
![]() |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 9 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Anna Bianchi | |
Prowadzący grup: | Anna Bianchi | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-01-29 |
![]() |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 9 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Anna Bianchi | |
Prowadzący grup: | Anna Bianchi | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.