E-marketing
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2600-PSMmpfEM |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | E-marketing |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: |
PSM Marketing Produktów Farmaceutycznych |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Tryb prowadzenia: | w sali |
Skrócony opis: |
Przedmiot ma ukazać możliwości osiągania celów marketin-gowych, poprzez wykorzystanie kanałów marketingu cyfro-wego. Kurs ma przedstawić praktyczne sposoby definiowania celów, nawiązywania relacji z dostawcami usług reklamo-wych oraz kontrolowania i optymalizacji działań. |
Pełny opis: |
1. Definiowanie celów marketingowych, oraz kryteriów sukcesu, a wybór partnerów/agencji. 2. Formuły nawiązywania współpracy z agencjami: zapyta-nie ofertowe, konkurs ofert, przetarg. Ustalanie kryteriów wyboru. 3. Praktyczne podejście do briefiengu agencji. Jakie infor-macje są kluczowe by uzyskać kompletną, profe-sjonalną ofertę zgodną z wyzwaniami. 4. Landscape mediowy – jak podejść do analizy środowiska w którym będą oddziaływać nasze komunikaty 5. Project plan & Media plan – optymalna organizacja zało-żeń teoretycznych – produkcji i dystrybucji komunikacji 6. Rozpoczęcie kampanii – etap monitorowania i optymali-zacji 7. Podsumowanie kampanii – analiza wyników kampanii 8. Podsumowanie procesowe – agregacja wiedzy projekto-wej która służy lepszym przygotowaniom kolejnych kampanii. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-06-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N WYK
|
Typ zajęć: |
Wykład, 8 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Skorek | |
Prowadzący grup: | Edyta Barmentloo | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Wykład - Zaliczenie |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.