Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

E-marketing

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 2600-PSMmpfEM
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: E-marketing
Jednostka: Wydział Zarządzania
Grupy: PSM Marketing Produktów Farmaceutycznych
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Tryb prowadzenia:

w sali

Skrócony opis:

Przedmiot ma ukazać możliwości osiągania celów marketin-gowych, poprzez wykorzystanie kanałów marketingu cyfro-wego.

Kurs ma przedstawić praktyczne sposoby definiowania celów, nawiązywania relacji z dostawcami usług reklamo-wych oraz kontrolowania i optymalizacji działań.

Pełny opis:

1. Definiowanie celów marketingowych, oraz kryteriów sukcesu, a wybór partnerów/agencji.

2. Formuły nawiązywania współpracy z agencjami: zapyta-nie ofertowe, konkurs ofert, przetarg. Ustalanie kryteriów wyboru.

3. Praktyczne podejście do briefiengu agencji. Jakie infor-macje są kluczowe by uzyskać kompletną, profe-sjonalną ofertę zgodną z wyzwaniami.

4. Landscape mediowy – jak podejść do analizy środowiska w którym będą oddziaływać nasze komunikaty

5. Project plan & Media plan – optymalna organizacja zało-żeń teoretycznych – produkcji i dystrybucji komunikacji

6. Rozpoczęcie kampanii – etap monitorowania i optymali-zacji

7. Podsumowanie kampanii – analiza wyników kampanii

8. Podsumowanie procesowe – agregacja wiedzy projekto-wej która służy lepszym przygotowaniom kolejnych kampanii.

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (w trakcie)

Okres: 2023-10-01 - 2024-06-16
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 8 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Monika Skorek
Prowadzący grup: Edyta Barmentloo
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Wykład - Zaliczenie
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
ul. Banacha 2
02-097 Warszawa
tel: +48 22 55 44 214 https://www.mimuw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-2b06adb1e (2024-03-27)