Creative Thinking Workshop
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2102-ERASMUS-CTWO |
Kod Erasmus / ISCED: |
14.1
|
Nazwa przedmiotu: | Creative Thinking Workshop |
Jednostka: | Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych |
Grupy: |
Przedmioty dla studentów ERASMUS WNPiSM - Zima |
Punkty ECTS i inne: |
5.00
|
Język prowadzenia: | angielski |
Rodzaj przedmiotu: | fakultatywne |
Założenia (opisowo): | It is interactive workshop build on "educational mashup": gamification, role-playing, simulation exercises, narrative exercises, visual arts, team-projects Goals: UNDERSTAND YOURSELF, PRACTICE EMPATHY, EXPLORE, BE KIND, FIND YOUR WAY Warsztat interaktywny mieszający różne formy dydaktyczne: grywalizacja, odgrywanie ról , symulacje, narracje, wizualizację, zadania i projekty grupowe Cele: zrozumienie siebie, empatia, poszukiwanie, życzliwość, odnalezienie swojej ścieżki |
Tryb prowadzenia: | w sali |
Skrócony opis: |
A general university subject depending on the choice made by the student in subjects in the field of humanities), expanding the knowledge of the content outside the field of study. Przedmiot ogólnouniwersytecki w zależności od wyboru dokonanego przez Studenta/Studentkę z przedmiotów z dziedziny nauk humanistycznych), poszerzający wiedzę o treści spoza kierunku studiów. |
Pełny opis: |
The workshop is thought as an exercise in creative thinking and learning. The workshop includes new way of teaching in form of interactive games and building stories that could be helpful for resolving conflicts, building attitudes of collaboration and communication skills. We will be using visualization techniques, associational games and imaginative play. Students will learn to find a new (innovative) solutions, perspectives and co-creation of different situational scenarios. Communication, relational skills are formed in gaming situation LEARN - find and explore the challenges and share with others acquired knowledge ACT / PLAY - do something to solve the problem PUSH IMAGINATION BUTTONS - free Your creativity Przedmiot w formie warsztatu ma na celu stworzenie przestrzeni sprzyjającej i uczącej kreatywnego myślenia. Warsztat obejmujący takie formy tworzenia i współdziałania jak gry i budowanie opowieści jest sposobem nauczania pozwalającym na przełamywanie konfliktów i wzmacnianie umiejętności współpracy i komunikacji za pomocą technik wizualizacyjnych i swobodnej gry skojarzeniowej. Studenci i studentki uczą się znajdywania nowych (innowacyjnych) perspektyw i rozwiązań oraz współtworzenia scenariuszy możliwości. Cele szczegółowe: UCZ SIĘ – znajdź i zbadaj wyzwanie i podziel się z innymi zdobytą wiedzą DZIAŁAJ/GRAJ – zrób coś by problem rozwiązać URUCHOM WYOBRAŹNIĘ – uwolnij swoją kreatywność |
Literatura: |
Deep search necessary materials for gaming and created situation and problems – mostly WWW Eksploracja potrzebnych do wykonania materiałów źródłowych – głównie WWW |
Efekty uczenia się: |
K_W02 the role of man in social life, his interactions with the environment and the role information in social life, at an in-depth level, in terms of historical and contemporary, including the most recent concept and theory of human development in the social and political dimension K_U05 independently and critically acquire and supplement knowledge and develop their own professional skills, perform tasks in an innovative way in different conditions, using different sources of knowledge and modern technologies. K_U06 present their own explanations of political phenomena in relation to changing socio-political reality in Poland and in the world, justify them and confront them with the views of other and different students authors, taking into account the main theoretical trends. K_K01 independent, critical completion and verification, and practical the use of specialist knowledge (including the nature of interdisciplinary), as well as sources of scientific and journalistic information. K_K02 setting priorities for the implementation of the one defined by yourself and others Tasks and projects relating to educational and professional goals. K_W02 rolę człowieka w życiu społecznym, jego interakcje z otoczeniem oraz rolę informacji w życiu społecznym, na poziomie pogłębionym, w ujęciu historycznym i współczesnym, w tym także w odniesieniu do najnowszych koncepcji i teorii rozwoju ludzkości w wymiarze społecznym i politycznym K_U05 samodzielnie i krytycznie zdobywać i uzupełniać wiedzę oraz rozwijać swoje profesjonalne umiejętności, innowacyjnie wykonywać zadania w zróżnicowanych warunkach, korzystając z różnych źródeł wiedzy i nowoczesnych technologii. K_U06 prezentować własne wyjaśnienia zjawisk politycznych w odniesieniu do zmieniającej się rzeczywistości społeczno-politycznej w Polsce i na świecie, uzasadniać je oraz konfrontować z poglądami innych studentów i różnych autorów, z uwzględnieniem głównych nurtów teoretycznych. K_K01 samodzielnego, krytycznego uzupełniania i weryfikowania oraz praktycznego wykorzystywania wiedzy specjalistycznej (w tym o charakterze interdyscyplinarnym), jak też źródeł informacji naukowej i publicystycznej. K_K02 wyznaczania priorytetów służących realizacji określonego przez siebie i innych Zadań i projektów odnoszącego się do celów edukacyjnych i zawodowych. |
Metody i kryteria oceniania: |
The assessment is the result of meeting the following criteria 1. active participation in workshops and teamwork - 60% of the final grade 2. Teams final project - 40% Ocena jest wypadkową wypełnienia następujących kryteriów 1.aktywne uczestnictwo w warsztatach i pracy zespołowej - 60% oceny ostatecznej 2. Zespołowy efekt końcowy - 40% |
Praktyki zawodowe: |
none/brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-01-28 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR KON
CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin, 31 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Rothert | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Rothert | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
A general university subject depending on the choice made by the student in subjects in the field of humanities), expanding the knowledge of the content outside the field of study. |
|
Pełny opis: |
The workshop is thought as an exercise in creative thinking and learning. The workshop includes new way of teaching in form of interactive games and building stories that could be helpful for resolving conflicts, building attitudes of collaboration and communication skills. We will be using visualization techniques, associational games and imaginative play. Students will learn to find a new (innovative) solutions, perspectives and co-creation of different situational scenarios. Communication, relational skills are formed in gaming situation. LEARN - find and explore the challenges and share with others acquired knowledge ACT / PLAY - do something to solve the problem PUSH IMAGINATION BUTTONS - free Your creativity |
|
Literatura: |
The necessary materials for gaming and created situation and problems – mostly WWW |
|
Uwagi: |
none |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-01-26 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin, 31 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Rothert | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Rothert | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
A general university subject depending on the choice made by the student in subjects in the field of humanities), expanding the knowledge of the content outside the field of study. |
|
Pełny opis: |
The workshop is thought as an exercise in creative thinking and learning. The workshop includes new way of teaching in form of interactive games and building stories that could be helpful for resolving conflicts, building attitudes of collaboration and communication skills. We will be using visualization techniques, associational games and imaginative play. Students will learn to find a new (innovative) solutions, perspectives and co-creation of different situational scenarios. Communication, relational skills are formed in gaming situation. LEARN - find and explore the challenges and share with others acquired knowledge ACT / PLAY - do something to solve the problem PUSH IMAGINATION BUTTONS - free Your creativity |
|
Literatura: |
The necessary materials for gaming and created situation and problems – mostly WWW |
|
Uwagi: |
none |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.