Podstawy marketingu internetowego
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2400-ZEWW826 |
Kod Erasmus / ISCED: |
14.3
|
Nazwa przedmiotu: | Podstawy marketingu internetowego |
Jednostka: | Wydział Nauk Ekonomicznych |
Grupy: |
Przedmioty ścieżki Gospodarka cyfrowa |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | nieobowiązkowe |
Skrócony opis: |
Bardzo przystępne i „na czasie” zajęcia dające konkretne narzędzia w zakresie marketingu internetowego ale też pozwalające na szersze spojrzenie na nowe zastosowania i zmiany jakie za sobą niesie rozwój technologii cyfrowych. |
Pełny opis: |
I część zajęć. Zrealizowanie kursu Fundamentals of digital marketing. Kurs przygotowany przez Google prowadzony jest w pełni online, dostępny przez stronę https://learndigital.withgoogle.com . Kurs składa się z 26 modułów i kończy się z testem końcowym. W każdym module dostępne są materiały wideo oraz quiz sprawdzający wiedzę. II cześć zajęć. Zapoznanie się z trendami marketingu internetowym na podstawie: CMO Summit CEE 2021 https://www.youtube.com/watch?v=I8kXbJkKjo4 CMO Summit 2021 day 1 https://youtu.be/8yztSOwXehw day 2 https://youtu.be/-q37HPo4sBg Podczas ostatnich zajęć: dyskusja na temat wyzwań |
Literatura: |
Grzegorz Mazurek (2019) Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu PWN, Warszawa Grzegorz Mazurek i inni(2018) E-marketing: planowanie, narzędzia, praktyka, Poltext K. Śledziewska, R. Włoch (2020), Gospodarka cyfrowa. Jak nowe technologie zmieniają świat, WUW. Dodatkowe: Bornet, Pascal., Barkin, Ian and Johen, Wirtz., INTELLIGENT AUTOMATION: Learn how to harness Artificial Intelligence to boost business & make our world more human, 2020. Marr, Bernard., Artificial Intelligence in Practice: How 50 Successful Companies Used AI and Machine Learning to Solve Problems, Wiley, 2019. Marr, Bernard., Tech Trends in Practice: The 25 Technologies that are Driving the 4th Industrial Revolution, Wiley, 2020. |
Efekty uczenia się: |
Studenci rozumieją główne pojęcia i koncepcje teoretyczne związane z gospodarką cyfrową; znają główne zastosowania marketingu internetowego. |
Metody i kryteria oceniania: |
Aktywność potwierdzona uzyskaniem certyfikatu i dyskusją na temat współczesnych wyzwań związanych z marketingiem internetowym. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.