Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Project management-New Product Development and Introduction in Food System

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 2600-MFS-PM-Host
Kod Erasmus / ISCED: 04.7 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0414) Marketing i reklama Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Project management-New Product Development and Introduction in Food System
Jednostka: Wydział Zarządzania
Grupy: Przedmioty dla studentów Master in Food Systems - 1 rok, lato
Przedmioty dla studentów Master in Food Systems - 1 rok, zima
Przedmioty dla studentów Master in Food Systems - 2 rok, zima
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Tryb prowadzenia:

w sali

Skrócony opis:

The content of the subject cover the field of project management executed in projects of a marketing nature, such as the development and launching of the product on the market. The course discusses the basics of project management. The course aims at giving the students the opportunity to design projects related to the development and launch of a new product on the food market, building upon the knowledge from the relevant subjects of Marketing and Consumer behaviours, and with the usage of the software dedicated to management support.

Efekty uczenia się:

After completing the course students:

K_W02 know and understand the assumptions of the concept of project management in the organization and other concepts related to this issue

K_W05 know and understand the process of product development and commercialization in the food system and perceives it in design categories

K_U01 can and are able to use knowledge in the field of marketing, management, project management and consumer behaviour and other related fields to design activities for the development and introduction of a new food product on the market

K_U02 can and are able to correctly recognise and interpret the chances, threats, strengths and weaknesses, as well as risks in the project

K_U04_01 can and are able to prepare the consumer description recognizing his/her unmet needs in the food area and share the effect of their work communicatively

K_U04_02 can and are able to design a WBS and Gantt chart using an IT programme dedicated to project management and present the effect of their work and debate in English

K_U06 can and are able to work in a group, taking different roles

K_U07 can and are able to quickly self-study and improve acquired qualifications in the field of marketing and project management

K_K01 are ready to critically assess the process of the new product development and commercialization, as well as to consult experts

K_K02 are ready to comply with ethical standards, giving priority to the rights and good of the consumer over sales benefits

K_K03 are ready to think and act in a creative way

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
ul. Banacha 2
02-097 Warszawa
tel: +48 22 55 44 214 https://www.mimuw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-2b06adb1e (2024-03-27)