Język reklamy
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 3302-2JR1-Z |
Kod Erasmus / ISCED: |
09.0
|
Nazwa przedmiotu: | Język reklamy |
Jednostka: | Instytut Germanistyki |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
5.00
|
Język prowadzenia: | niemiecki |
Tryb prowadzenia: | w sali |
Skrócony opis: |
Celem zajęć "Język reklamy" jest zapoznanie studentów 1 roku studiów II stopnia z określonym językiem używanym w promocjach i reklamach. |
Pełny opis: |
Celem zajęć Język reklamy jest zapoznanie studentów 1 roku studiów II stopnia z określonym językiem używanym w promocjach i reklamach. Obok umiejętności językowych studenci nabywają wiedzę ogólną dotyczącą reklamy używanej przez sklepy internetowe oraz na aukcjach internetowych, jak również promocji i marketingu korporacyjnego. Istotnym elementem kursu jest opanowanie określonego języka używanego w marketingu i środowisku komercyjnym. Zajęcia są również oparte na analizie konkretnych przypadków z obszaru biznesowego BPO (case study). Punkty ciężkości zajęć to: 1. Reklama w sklepach internetowych 2. Aukcje internetowe 3. Reklama w branży BPO na podstawie Sitel Polska i Acticall Sitel Group. 4. Social Media językiem reklamy – kiedy, co i gdzie, aby uzyskać max. efektywność |
Literatura: |
- Materiały autorskie - Wybrane materiały firmowe i korporacyjne - Wybrane case studies - Wybrane teksty z podręczników akademickich - Wybrane teksty prasowe - Wybrane audycje radiowe - Wybrane programy telewizyjne - Wybrane portale internetowe |
Efekty uczenia się: |
Student potrafi zrozumieć usłyszaną lub przeczytaną wypowiedź opartą o słownictwo specjalistyczne z danej dziedziny. Umie streścić wypowiedzi pochodzące z różnych źródeł mówionych i pisanych i odtworzyć zawarte w nich informacje. Potrafi dokonać analizy tekstu, wykresu lub wypowiedzi i wykorzystać pozyskane informacje do utworzenia własnych tekstów. Jest w stanie zinterpretować dane statystyczne z wybranych dziedzin i porównać usłyszane lub przeczytane wypowiedzi pochodzące z różnych źródeł. Student potrafi spontanicznie zareagować w rozmowie telefonicznej oraz pisemnie wyrazić treści, promujące dany produkt bądź usługę, wykazuje się przy tym znajomością słownictwa i różnych odcieni znaczeniowych bądź gry słów, koniecznej do redakcji np. tekstu reklamowego. Posiada dobrą znajomość wyrażeń potrzebnych do promocji regionu turystycznego, potrafi dokonać selekcji informacji z różnych źródeł i przetłumaczyć tekst promocyjny z uwzględnieniem różnic kulturowych w danej dziedzinie. Redagując teksty potrafi zastosować środki stylistyczne i zachować wymagania formalne dla danego rodzaju tekstu. Potrafi w mowie i w piśmie zredagować dłuższą wypowiedź nastawioną na osiągnięcie określonego celu. Symbol efektów uczenia: K_W01, K_W02, K_W03, K_W04, K_W05, K_W06, K_U01, K_U02, K_K02, K_U03, K_K04 |
Metody i kryteria oceniania: |
Podstawą zaliczenia semestru jest spełnienie wszystkich wymogów stawianych przez prowadzącego, w tym w szczególności zaliczenie zadań pisemnych i ustnych realizowanych na zajęciach w trakcie trwania semestru. Ponadto warunkiem zaliczenia semestru jest obecność na zajęciach i aktywny w nich udział. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-01-28 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CW
CZ PT CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 60 godzin, 15 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Ireneusz Gaworski | |
Prowadzący grup: | Birgit Sekulski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.