Język angielski- poziom średnio zaawansowany B1, zajęcia wyrównawcze.
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 4024-ANGB1-ZW |
Kod Erasmus / ISCED: |
09.102
|
Nazwa przedmiotu: | Język angielski- poziom średnio zaawansowany B1, zajęcia wyrównawcze. |
Jednostka: | Centrum Nauczania Języków Obcych |
Grupy: |
Zajęcia wyrównawcze dla studentów 1 roku stacjonarnych studiów I stopnia i jednolitych studiów mgr |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | angielski |
Rodzaj przedmiotu: | języki obce |
Tryb prowadzenia: | zdalnie |
Skrócony opis: |
B1 według Modern Languages: Learning, Teaching, Assessment. A Common European Framework of Reference oznacza docelowy poziom kursu języka obcego w zakresie sprawności językowych dla studentów rozpoczynających naukę na kursie średnio zaawansowanym. |
Pełny opis: |
Po kursie na tym poziomie student rozumie główny sens wypowiedzi sformułowanej wyraźnie, w języku standardowym, na temat mu znany, związany z pracą, szkołą, czasem wolnym itp. Rozumie najważniejsze informacje w programach radiowych i TV dotyczące wydarzeń współczesnych lub tematów związanych z zainteresowaniami osobistymi lub zawodowymi, gdy mówi się dość wolno i wyraźne. Potrafi zrozumieć teksty zawierające najczęściej używane wyrażenia związane z życiem codziennym i zawodowym. Potrafi bez przygotowania uczestniczyć w rozmowach na tematy mu znane i go interesujące, lub odnoszące się do życia codziennego (np. rodzina, zainteresowania, praca, podróże i wydarzenia bieżące). Potrafi łączyć wyrazy i wyrażenia w prosty sposób, aby opisać doświadczenia i wydarzenia, swoje marzenia, nadzieje, ambicje. Umie podać przyczyny i wyjaśnienia, sformułować opinie i plany. |
Efekty uczenia się: |
Po ukończeniu kursu, student: (Umiejętności) 1. komunikuje się coraz skuteczniej z użyciem podstawowego słownictwa na znane mu tematy dotyczące zainteresowań zawodowych, osobistych i czynności życia codziennego. 2. rozumie i przetwarza zasłyszane bądź przeczytane informacje z programów informacyjnych i popularno-naukowych prosto ujętych w telewizji, Internecie lub prasie, także z zastosowaniem mediacji językowej. 3. wypowiada się, wyrażając własne opinie na temat prosto przedstawionych treści w telewizji, Internecie lub prasie. 4. opisuje z użyciem podstawowego słownictwa nieskomplikowane zdarzenia przeszłe, teraźniejsze i planowane z własnego życia. (Wiedza i postawy) 1. sprawnie współpracuje w grupie, także w środowisku on-line (komunikatory, platformy internetowe, itd.). 2. identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera właściwe dla siebie strategie uczenia się języka obcego (z uwzględnieniem metod stosowanych w nauce zdalnej). 3. potrafi korzystać z narzędzi internetowych przydatnych do uczenia się języka obcego (YouTube, słowniki, translatory). 4. rozwija umiejętność krytycznego myślenia. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.