Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium licencjackie [2600-DSMz3SL] Semestr zimowy 2020/21
Seminarium licencjackie, grupa nr 13

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium licencjackie [2600-DSMz3SL]
Zajęcia: Semestr zimowy 2020/21 [2020Z] (zakończony)
Seminarium licencjackie [SEM-LIC], grupa nr 13 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 13
Limit miejsc: 12
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Michał Ścibor-Rylski
Zakres tematów:

Zaawansowane techniki jakościowe w nowoczesnych badaniach marketingowych

Jakościowe badania marketingowe wykorzystują wiele różnych narzędzi ułatwiających poznanie opinii i postaw konsumentów, do których nie da się dotrzeć używając standardowych pytań i opierając się na analizie metod deklaratywnych. Są to techniki projekcyjne wykorzystujące często grywalizację, która zwiększa zaangażowanie i satysfakcję z uczestnictwa. Seminarium ma na celu weryfikację skuteczności wybranych narzędzi lub stworzenie i walidację nowego narzędzia – na przykład gry do badania wybranych aspektów tożsamości marki. Możliwe jest również przeprowadzenie badań jakościowych w celu:

• analizy wizerunku wybranej marki w jej otoczeniu konkurencyjnym – na przykład w ujęciu archetypicznym.

• analizy potrzeb konsumentów związanych z wybraną kategorią w oparciu o któryś ze znanych modeli (np. Needscope), a także w odniesieniu do teorii metafor głębokich (Zaltmana)

Jakościowe techniki badawcze to temat preferowany – dopuszczam jednak możliwość zajęcia się dowolnym, ciekawym tematem z zakresu marketingu.

Uwagi:

Dr Ścibor-Rylski Michał - Zaawansowane techniki jakościowe w nowoczesnych badaniach marketingowych

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
ul. Banacha 2
02-097 Warszawa
tel: +48 22 55 44 214 https://www.mimuw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-bc9fa12b9 (2025-06-25)