Język angielski - poziom zaawansowany, profil ekonomiczny [4024-ANGEC1]
Semestr zimowy 2020/21
Lektorat,
grupa nr 8
Przedmiot: | Język angielski - poziom zaawansowany, profil ekonomiczny [4024-ANGEC1] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2020/21 [2020Z]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 8 [pozostałe grupy] |
Terminy i miejsca:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 19 |
Limit miejsc: | 20 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Marta Nowak |
Literatura: |
Podręcznik wiodący: ‘Success with Business C1 Higher’ (Dummett, Benn), 2019, National Geographic Learning ‘English for Economics in Higher Education Studies’ (Roberts), 2012, Garnet Education Artykuły z czasopism naukowych, m.in. The Quarterly Journal of Economics, Journal of Economics, Journal of Financial Economics Artykuły z magazynów Harvard Business Review, Financial Times, The Guardian Wykłady z MIT, The London School of Economics, Harvard |
Zakres tematów: |
Semestr zimowy: 1. Umiejętności akademickie: budowanie słownictwa specjalistycznego, czytanie artykułów naukowych, efektywne robienie notatek, dokonywanie analizy i syntezy źródeł. 2. Zmieniający się rynek pracy 3. Strategie rozwoju firm 4. Komunikacja w miejscu pracy 5. Techniki sprzedaży 6. Finanse w firmie 7. Logistyka zakupu Semestr letni: 1. Umiejętności akademickie: budowanie słownictwa specjalistycznego, przygotowanie i przeprowadzenie prezentacji akademickiej (lub webinaru), udział w debacie. 2. Zarządzanie personelem 3. Biznes a środowisko 4. Innowacyjność na rynku 5. Podróże i eventy biznesowe 6. Wybrane zagadnienia społeczno-ekonomiczne 7. Komunikacja międzykulturowa w biznesie |
Metody dydaktyczne: |
Obowiązuje podejście skoncentrowane na studentach i aktywnym uczestnictwie w zajęciach (action-oriented approach). Studenci często pracują w parach i grupach. Nauczanie jest nastawione przede wszystkim na rozwój umiejętności językowych w kontekście akademickim i biznesowym. Oznacza to, że nacisk jest kładziony na mówienie, słuchanie, czytanie i pisanie, natomiast praca nad strukturami gramatycznymi jest ograniczona do niezbędnego minimum. Istotnym elementem jest jednak budowanie słownictwa specjalistycznego w czasie całego kursu. Studenci rozwijają również takie umiejętności jak samodzielność, autodyscyplina i myślenie krytyczne. Wszyscy studenci mają dostęp do materiałów na dysku Google Drive oraz platformy Google Classroom. Przed rozpoczęciem zajęć studenci otrzymają dokładne instrukcje pracy na Google Classroom. Zajęcia będą prowadzone w formie synchronicznej i asynchronicznej online za pomocą Zoom przy jednoczesnym użyciu Google Drive i Classroom. |
Metody i kryteria oceniania: |
Studenci otrzymują oceny za: - aktywność na zajęciach - indywidualną pracę nad słownictwem - esej akademicki (semestr zimowy) - prezentację akademicką (semestr letni) - krótkie testy gramatyczno-leksykalne (min. 2 w semestrze) Skala ocen 99 – 100% - 5 (celujący) 93 - 98% - 5 (bardzo dobry) 87 - 92% - 4+ (dobry plus) 77 - 86% - 4 (dobry) 71 - 76% - 3+ (dostateczny plus) 60 - 70% - 3 (dostateczny) Zgodnie z wymogami http://www.jezyki.pelnomocnik.uw.edu.pl/ |
Uwagi: |
Kurs na poziomie zaawansowanym (C1) dla studentów II roku Nauk Ekonomicznych. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.