Seminarium magisterskie 2600-MSMdz2SM
Semestr zimowy 2020/21
Seminarium magisterskie,
grupa nr 34
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Seminarium magisterskie 2600-MSMdz2SM | |||
Zajęcia |
Semestr zimowy 2020/21 (2020Z)
(zakończony)
Seminarium magisterskie (SEM-MGR), grupa nr 34 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: | (brak danych) | ||
Liczba osób w grupie: | 0 | |||
Limit miejsc: | 0 | |||
Zaliczenie: | Zaliczenie | |||
Prowadzący: | Michał Ścibor-Rylski | |||
Zakres tematów: |
Zaawansowane techniki jakościowe w nowoczesnych badaniach marketingowych Jakościowe badania marketingowe wykorzystują wiele różnych narzędzi ułatwiających poznanie opinii i postaw konsumentów, do których nie da się dotrzeć używając standardowych pytań i opierając się na analizie metod deklaratywnych. Są to techniki projekcyjne wykorzystujące często grywalizację, która zwiększa zaangażowanie i satysfakcję z uczestnictwa. Seminarium magisterskie ma na celu weryfikację skuteczności wybranych narzędzi lub stworzenie i walidację nowego narzędzia – na przykład gry do badania wybranych aspektów tożsamości marki. Możliwe jest również przeprowadzenie badań jakościowych w celu: • analizy wizerunku wybranej marki w jej otoczeniu konkurencyjnym – na przykład w ujęciu archetypicznym. • analizy potrzeb konsumentów związanych z wybraną kategorią w oparciu o któryś ze znanych modeli (np. Needscope), a także w odniesieniu do teorii metafor głębokich (Zaltmana) Jakościowe techniki badawcze to temat preferowany – dopuszczam jednak możliwość zajęcia się dowolnym, ciekawym tematem z zakresu marketingu. |
|||
Uwagi: |
Seminarium wycofane z oferty - Dr Ścibor-Rylski Michał - Zaawansowane techniki jakościowe w nowoczesnych badaniach marketingowych |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.