Seminarium magisterskie [2600-MSMdz2SM]
Semestr zimowy 2020/21
Seminarium magisterskie,
grupa nr 34
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [2600-MSMdz2SM] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2020/21 [2020Z]
(zakończony)
Seminarium magisterskie [SEM-MGR], grupa nr 34 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 0 |
Limit miejsc: | 0 |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Prowadzący: | Michał Ścibor-Rylski |
Zakres tematów: |
Zaawansowane techniki jakościowe w nowoczesnych badaniach marketingowych Jakościowe badania marketingowe wykorzystują wiele różnych narzędzi ułatwiających poznanie opinii i postaw konsumentów, do których nie da się dotrzeć używając standardowych pytań i opierając się na analizie metod deklaratywnych. Są to techniki projekcyjne wykorzystujące często grywalizację, która zwiększa zaangażowanie i satysfakcję z uczestnictwa. Seminarium magisterskie ma na celu weryfikację skuteczności wybranych narzędzi lub stworzenie i walidację nowego narzędzia – na przykład gry do badania wybranych aspektów tożsamości marki. Możliwe jest również przeprowadzenie badań jakościowych w celu: • analizy wizerunku wybranej marki w jej otoczeniu konkurencyjnym – na przykład w ujęciu archetypicznym. • analizy potrzeb konsumentów związanych z wybraną kategorią w oparciu o któryś ze znanych modeli (np. Needscope), a także w odniesieniu do teorii metafor głębokich (Zaltmana) Jakościowe techniki badawcze to temat preferowany – dopuszczam jednak możliwość zajęcia się dowolnym, ciekawym tematem z zakresu marketingu. |
Uwagi: |
Seminarium wycofane z oferty - Dr Ścibor-Rylski Michał - Zaawansowane techniki jakościowe w nowoczesnych badaniach marketingowych |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.