Seminarium magisterskie [2600-MSMdz2SM]
Semestr letni 2020/21
Seminarium magisterskie,
grupa nr 5
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [2600-MSMdz2SM] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2020/21 [2020L]
(zakończony)
Seminarium magisterskie [SEM-MGR], grupa nr 5 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 11 |
Limit miejsc: | 12 |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Prowadzący: | Katarzyna Dziewanowska |
Zakres tematów: |
Zarządzanie doświadczeniami i relacjami z klientami • omówienie zasad pisania pracy magisterskiej • wybór tematu – źródła inspiracji, poszukiwanie źródeł • metodyka badawcza • przygotowanie konspektu • przygotowanie planu badania i narzędzia badawczego • przeprowadzenie badania i analiza wyników • konsultacje indywidualne w trybie ciągłym Przykładowe obszary tematyczne: • doświadczenie klienta – specyfika w poszczególnych kontekstach, planowanie doświadczenia klienta, zarządzanie, konsekwencje pozytywnych/negatywnych doświadczeń • relacje z klientami – budowa, rozwój i utrzymanie relacji w przedsiębiorstwach, zarządzanie cyklem życia klienta, determinanty silnych relacji: zadowolenie, jakość, obsługa klienta, lojalność • rola komunikacji marketingowej w zarządzaniu doświadczeniami i relacjami z klientami (w tym: media społecznościowe, content marketing, reklama, digital marketing, itd.) |
Uwagi: |
Dr hab. Dziewanowska Katarzyna - Zarządzanie doświadczeniami i relacjami z klientami |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.