Seminarium licencjackie 2600-DSMdz3SL
Semestr zimowy 2021/22
Seminarium licencjackie,
grupa nr 27
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Seminarium licencjackie 2600-DSMdz3SL | |||
Zajęcia |
Semestr zimowy 2021/22 (2021Z)
(zakończony)
Seminarium licencjackie (SEM-LIC), grupa nr 27 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: | (brak danych) | ||
Liczba osób w grupie: | 14 | |||
Limit miejsc: | 12 | |||
Zaliczenie: | Zaliczenie | |||
Prowadzący: | Michał Ścibor-Rylski | |||
Zakres tematów: |
<8 Zaawansowane techniki jakościowe w nowoczesnych badaniach marketingowych Program seminarium: Jakościowe badania marketingowe wykorzystują wiele różnych narzędzi ułatwiających poznanie opinii i postaw konsumentów, do których nie da się dotrzeć używając standardowych pytań i opierając się na analizie metod deklaratywnych. Są to techniki projekcyjne wykorzystujące często grywalizację, która zwiększa zaangażowanie i satysfakcję z uczestnictwa. Seminarium ma na celu wprowadzenie studentów w temat metod i technik jakościowych a na poziomie pisania pracy - weryfikację skuteczności wybranych narzędzi lub stworzenie i walidację nowego narzędzia – na przykład gry do badania wybranych aspektów tożsamości marki. Możliwe jest również przeprowadzenie badań jakościowych (oraz ilościowych jeśli będzie taka potrzeba) w celu: • analizy wizerunku wybranej marki w jej otoczeniu konkurencyjnym – na przykład w ujęciu archetypicznym (Mark&Pearson). • analizy potrzeb konsumentów związanych z wybraną kategorią w oparciu o któryś ze znanych modeli (np. Needscope), a także w odniesieniu do teorii metafor głębokich (Zaltmana) Jakościowe techniki badawcze to temat preferowany – dopuszczam jednak możliwość zajęcia się dowolnym, ciekawym tematem z zakresu marketingu. Przykładem może być analiza i porównanie mechanizmów grywalizacji stosowanych przez wybrane marki. |
|||
Uwagi: |
Dr Michał Ścibor-Rylski - Zaawansowane techniki jakościowe w nowoczesnych badaniach marketingowych |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.