Serwisy internetowe Uniwersytetu Warszawskiego Nie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Seminarium licencjackie 2600-DSMdz3SL
Semestr zimowy 2021/22
Seminarium licencjackie, grupa nr 27

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Seminarium licencjackie 2600-DSMdz3SL
Zajęcia Semestr zimowy 2021/22 (2021Z) (zakończony)
Seminarium licencjackie (SEM-LIC), grupa nr 27 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: (brak danych)
Liczba osób w grupie: 14
Limit miejsc: 12
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Michał Ścibor-Rylski
Zakres tematów:

<8

Zaawansowane techniki jakościowe w nowoczesnych badaniach marketingowych

Program seminarium:

Jakościowe badania marketingowe wykorzystują wiele różnych narzędzi ułatwiających poznanie opinii i postaw konsumentów, do których nie da się dotrzeć używając standardowych pytań i opierając się na analizie metod deklaratywnych. Są to techniki projekcyjne wykorzystujące często grywalizację, która zwiększa zaangażowanie i satysfakcję z uczestnictwa.

Seminarium ma na celu wprowadzenie studentów w temat metod i technik jakościowych a na poziomie pisania pracy - weryfikację skuteczności wybranych narzędzi lub stworzenie i walidację nowego narzędzia – na przykład gry do badania wybranych aspektów tożsamości marki. Możliwe jest również przeprowadzenie badań jakościowych (oraz ilościowych jeśli będzie taka potrzeba) w celu:

• analizy wizerunku wybranej marki w jej otoczeniu konkurencyjnym – na przykład w ujęciu archetypicznym (Mark&Pearson).

• analizy potrzeb konsumentów związanych z wybraną kategorią w oparciu o któryś ze znanych modeli (np. Needscope), a także w odniesieniu do teorii metafor głębokich (Zaltmana)

Jakościowe techniki badawcze to temat preferowany – dopuszczam jednak możliwość zajęcia się dowolnym, ciekawym tematem z zakresu marketingu. Przykładem może być analiza i porównanie mechanizmów grywalizacji stosowanych przez wybrane marki.

Uwagi:

Dr Michał Ścibor-Rylski - Zaawansowane techniki jakościowe w nowoczesnych badaniach marketingowych

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.