Język angielski - poziom ponad średnio zaawansowany, kurs półinternetowy [4024-ANGSPOL-INTB2]
Semestr zimowy 2021/22
Lektorat,
grupa nr 6
Przedmiot: | Język angielski - poziom ponad średnio zaawansowany, kurs półinternetowy [4024-ANGSPOL-INTB2] | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2021/22 [2021Z]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 6 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 18 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 18 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Eliza Fijałkowska-Ładak | ||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Podręcznik wiodący: Eales, F. & Oakes, S. (2016). SpeakOut. Upper Intermediate. Pearson Longman 2nd edition ( NOWA Edycja.) Podręczniki uzupełniające: Using Collocations for Natural English, Delta Natural English English Pronunciation in Use by Martin Hewings, OUP Grammar Practice Activities by Penny Ur, CUP Oxford English Grammar Course, Michael Swan, Catherine Walter, OUP |
||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Semestr zimowy: Edukacja Początki Uczucia / Cechy osobowości Problemy społeczne Działalność charytatywna Szczęście Czas wolny Podróże Semestr letni: Wprowadzenie do przygotowania prezentacji Opowiadania, ulubione książki i filmy Niezapomniane przygody Reklamy, wynalazki, innowacyjne pomysły |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
- praca na podstawie tekstów pisanych i mówionych, zadania oparte na zrozumieniu głównego przesłania tekstu oraz wyszukiwanie szczegółowych informacji, ćwiczenia takie jak: uzupełnianie luk, quizy, wykorzystanie autentycznych materiałów (artykuły, piosenki, audycje radiowe, krótkie filmy o tematyce popularno-naukowej, społecznej, kulturalnej, itp), • Praca w parach i grupach – zadania polegające na uzupełnieniu luki komunikacyjnej, dyskusje, wyrażanie opinii na dany temat, przedstawianie argumentów za i przeciw, gry i zabawy językowe • Dyskusje panelowe,krótkie prezentacje indywidualne • Różne rodzaje wypowiedzi pisemnych Wypowiedzi na forum internetowym Na kursie wymagana jest również komunikacja on-line |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Informacja z: http://szjo.uw.edu.pl/zaliczenie-lektoratu "Na zaliczenie lektoratów półinternetowych składają się następujące składowe: 40% - ćwiczenia obowiązkowe na platformie językowej Moodle (Internet); 30% - test końcowy/zaliczeniowy; 30% - obecność i aktywność na zajęciach stacjonarnych (odbywających się w klasie). Skala ocen 99 - 100% 5! (celujący) 93 - 98% 5 (bardzo dobry) 87 - 92% 4+ (dobry plus) 77 - 86% 4 (dobry) 71 - 76% 3+ (dostateczny plus) 60 - 70% 3 (dostateczny) Uwaga: Student musi uzyskać minimum 60% punktów za pracę na platformie internetowej Moodle. Liczba dopuszczalnych nieobecności - 2 (bez usprawiedliwienia) w semestrze. Za zaliczenie semestru zajęć (30h pracy przez Internet + 30h pracy w klasie), czyli osiągnięcie zakładanych efektów uczenia się, student otrzymuje 2 ECTS." |
||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
Kurs półinternetowy na poziomie ponad srednio zaawansowanym (B2) dla studentów wszystkich Wydziałów UW. W przypadku wymogu pracy online zajęcia będą prowadzone za pomocą GZoom - zastąpi to komponent face-to-face w sali lekcyjnej. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.