Język angielski - poziom średnio zaawansowany [3300-ANGOB1]
Semestr zimowy 2021/22
Lektorat,
grupa nr 1
Przedmiot: | Język angielski - poziom średnio zaawansowany [3300-ANGOB1] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2021/22 [2021Z]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Terminy i miejsca:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 20 |
Limit miejsc: | 20 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Paulina Stanik |
Literatura: |
Clare, A., Wilson, J.J. Speakout Intermediate. Pearson, 2016. Students' Book. Dostęp do platformy My English Lab. Materiały przgotowane przez prowadzącą. |
Zakres tematów: |
1. Tożsamość Opowiadanie o sobie; wyrażanie własnej opinii; Pytania o podmiot/dopełnienie, czasy present simple, present continuous, past simple, past continuous; Pisanie oficjalnych/nieoficjalnych maili; Słownictwo - osobowość, relacje. 2. Historie Opowiadanie o filmach; Opowiadanie o swoim życiu z użyciem czasów przeszłych, relacjonowanie z użyciem czasów przeszłych; Słownictwo - film, media, wiadomości w mediach Czas present perfect a czas past simple, past perfect. 3. Przyszłość Mówienie o własnych planach, przewidywanie przyszłości; Mówienie o problemach, wyjaśnianie nieporozumień; Czasy i formy przyszłe; Słownictwo związane z przyszłością - rozwój cywilizacyjny, technologie. 4. Praca i pieniądze Mówienie o marzeniach - zrealizowanych/niezrealizowanych, opowiadanie o zmianach w życiu; Dyskutowanie, przestawianie swoich argumentów, zgadzanie/niezgadzanie się; Słownictwo: cechy charakteru, praca zawodowa, zarobki, biznes ; Czasowniki modalne - przymus, obowiązek (must, have to, should); Used to i would; Pisanie listu motywacyjnego. 5. Technologia i wiedza Opowiadanie o wynalazkach i rozwoju; opisywanie problemów ze sprzętem elektronicznym; Uprzejmość w mowie - proszenie i reagowanie na prośby; Stopień wyższy i najwyższy przymiotników, question tags; Słownictwo - technologia, słowotwórstwo; Pisanie rozprawki "za i przeciw". |
Metody dydaktyczne: |
- praca z podręcznikiem; - praca na platformie interaktywnej My English Lab; - praca w parach, grupach oraz indywidualna; - przygotowywanie prezentacji/praca projekowa; - udział w dyskusji; - quizy/gry. |
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę semestralną składa się: test końcowy (50%), testy cząstkowe (25%), obecność, prace domowe i aktywność na zajęciach/platformie (25%). |
Uwagi: |
Kurs dla studentów Wydziału Neofilologii. W razie konieczności przejścia na tryb zdalny: - zajęcia prowadzone on-line w trybie synchronicznym (Google Meet/MS Teams) i asynchronicznym (My English Lab - Pearson); - wykorzystywanie tych samych metod, co w przypadku kursu stacjonarnego; - praca własna na podstawie materiałów przesyłanych przez lektora; - możliwość indywidualnych konsultacji/konwersacji on-line; - zdalne formy weryfikacji efektów uczenia się. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.