Serwisy internetowe Uniwersytetu Warszawskiego Nie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Integrating language teaching and content? Yes! Get a job in modern education. 2400-ZEWW823-OG
Semestr zimowy 2021/22
Kurs internetowy, grupa nr 2

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Integrating language teaching and content? Yes! Get a job in modern education. 2400-ZEWW823-OG
Zajęcia Semestr zimowy 2021/22 (2021Z) (w trakcie)
Kurs internetowy (KINT), grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: (brak danych)
Liczba osób w grupie: 25
Limit miejsc: 25
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Barbara Domżalska-Otto, Renata Maksymowicz
Literatura:

Cambridge English Exam Booster, Cambridge University Press, Cambridge 2018

• The Business 2.0 B2 Upper Intermediate, MacMillan Publishers Ltd., Warszawa 2017

• English for Business Studies, Cambridge University Press, Cambridge 2010

• International Express, Oxford University Press, Oxford 2019

• Advanced Language Practice, MacMillan Publishers Ltd., Warszawa 1994

• Market Leader Pre-intermediate, Longman, 2018

• FCE Use of English, Express Publishing, 2008

• Uncovering CLIL. Content and Language Integrated Learning in Bilingual and Multilingual Education, Macmillan Books for Teachers, 2008

Zakres tematów:

The course is aimed at students who might consider working in an educational sector.

The objective of the course is to introduce students to the reality of changing trends in the job market and to help them raise up to its requirements as well as introduce them to basic tenets of CLIL.

The course has been divided into four parts.

One part is devoted to presenting the characteristics of changes in recruitment strategies, writing job applications, practicing job interviews. In another part students will learn how to increase their chances of succeeding in their jobs, set achievable goals, evaluate their own performance and perform in appraisal interviews.

The third part will focus on Content and Language Integrated Learning (CLIL), its importance in vocational education, benefits and limitations, learning goals, classroom activities as well as adaptation of authentic materials to the needs of integrated learning.

The course also includes a revision of some aspects of English grammar

Metody dydaktyczne:

Zajęcia będa odbywały się zajęcia online na ZOOMie

28.10, 4.11, 18.11, 9.12, 16.12 13.01 godz. 17:00 - 18:30 lub 19:00 - 20:30

Metody i kryteria oceniania:

Punktowane są zadania wykonywane na platformie oraz prezentacje ustne w czasie spotkań na Zoomie. Do zaliczenia kursu należy zdobyć minimum 60% możliwych do uzyskania punktów.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.