Język reklamy 3302-2JR1-Z
Semestr letni 2021/22
Ćwiczenia,
grupa nr 1
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Język reklamy 3302-2JR1-Z | |||
Zajęcia |
Semestr letni 2021/22 (2021L)
(zakończony)
Ćwiczenia (CW), grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Terminy i miejsca: | |||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: | Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. | ||
Liczba osób w grupie: | 7 | |||
Limit miejsc: | 15 | |||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||
Prowadzący: | Birgit Sekulski | |||
Literatura: |
Janich, Nina (2019): Werbesprache. Ein Arbeitsbuch.Tübingen. Sowinski, Bernhard (1998): Werbung Berlin Weiler, Gabriele (2019): Das Medium Sprache in der Werbung, tredition Maresch, Ricarda, (1996): Humor in der Werbung , Diplomarbeit Bamberg Bralczyk, Jerzy /2004) Język na sprzedaż, Gdańsk |
|||
Zakres tematów: |
- wybrane zagadnienia z zakresu historii reklamy, głównych nurtów i ich środków językowych, - typowe formy i treści sloganów, nazw produktów, mini-tekstów - stereotypy stare i nowe w reklamie - nowe narracje, nowe miejsce i kanały komunikowania się z odbiorcą - reklama i ekologia - reklama społeczna - antyreklama |
|||
Metody dydaktyczne: |
Dyskusja na zajęciach na podstawie wcześniejszą samodzielną lekturę /zalecanych materiałów, analiza odpowiednich przykładów na zajęciach połączona z ćwiczeniami |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
podstawa zaliczenie przedmiotu na ocenę: aktywne uczestnictwo w zajęciach online (max. 2 nieusprawiedliwione nieobecności w semestrze) i oddanie prac domowych w terminie test z teorii i przedstawienie własnego projektu/własnej kampanii przed grupą (też w formie pliku) |
|||
Uwagi: |
Zajęcia będą prowadzone w języku niemieckim W razie niemożliwości przeprowadzenia zajęć stacjonarnych, zajęcia będą się odbywać zdalnie z wykorzystaniem narzędzia informatycznego Google Meet. lub zoom |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.