Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Praktyczna nauka języka niemieckiego [3302-2PN2-Z] Semestr zimowy 2022/23
Ćwiczenia, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Praktyczna nauka języka niemieckiego [3302-2PN2-Z]
Zajęcia: Semestr zimowy 2022/23 [2022Z] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy poniedziałek, 9:45 - 11:15
sala 2.018
Budynek Dydaktyczny - Dobra 55 jaki jest adres?
każdy wtorek, 9:45 - 11:15
sala 3.210
Budynek Dydaktyczny - Dobra 55 jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 15
Limit miejsc: 15
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Przemysław Jóskowiak
Literatura:

- Materiały autorskie

- Wybrane materiały firmowe i korporacyjne

- Wybrane case studies

- Wybrane teksty z podręczników akademickich

- Wybrane teksty prasowe

- Wybrane audycje radiowe

- Wybrane programy telewizyjne

- Wybrane portale internetowe

Zakres tematów:

Celem zajęć "E-Commerce in der Praxis" I jest zapoznanie studentów 2 roku studiów II stopnia z podstawowymi pojęciami z zakresu e-commerce (sprzedaż w sieci) i szeroko pojętego e-biznesu (działalność biznesowo-marketingowa w sieci).

Obok umiejętności językowych studenci poznają kluczowe etapy uruchomienia sprzedaży w sieci (e-commerce) na przykładzie najbardziej popularnych produktów. Pracujemy w języku niemieckim na przykładach z rynku niemieckiego i nie tylko.

Program zajęć obejmuje m.in.:

1. Wybór grupy docelowej i produktu (analiza rynku), w tym strategiczne pozycjonowanie biznesu w sieci oraz optymalizację SEO

2. Budowa systemu e-commerce, w tym wybór systemu sprzedaży (SaaS, opensource) oraz kluczowych systemów uzupełniających (dostawa, płatność, analityka, e-mail marketing itp.)

3. Działania zabezpieczające sprzedaż (certyfikat SSL, regulamin, polityka prywatności, RODO) zgodne z współczesnymi wymogami formalno-prawnymi

4. Budowa podstawowego systemu promocji (Google sieć wyszukiwania, Google sieć displayowa, serwis Facebook, inne)

Metody i kryteria oceniania:

Podstawą zaliczenia semestru jest spełnienie wszystkich wymogów stawianych przez lektora danej grupy, w tym w szczególności zaliczenie zadań pisemnych i ustnych realizowanych na zajęciach w trakcie trwania semestru. Ponadto warunkiem zaliczenia semestru jest obecność na zajęciach i aktywny w nich udział. Zaliczenie obejmuje umiejętności wynikające ze specyfiki przedmiotu.

Uwagi:

Student zapoznał się z podstawowymi pojęciami z zakresu e-commerce i szeroko pojętego e-biznesu, nabył nowe specjalistyczne umiejętności językowe, jak i otrzymał konkretne narzędzia do wykorzystania w pracy w firmach i korporacjach, krajowych, jak i zagranicznych.

Student dysponuje podstawową wiedzą i jest w stanie komunikować się w uproszczony sposób w obszarze sprzedaży i działalności biznesowo-marketingowej w sieci.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
ul. Banacha 2
02-097 Warszawa
tel: +48 22 55 44 214 https://www.mimuw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-2b06adb1e (2024-03-27)