Diagnoza i terapia logopedyczna [3007-L1B2DT]
Semestr letni 2023/24
Warsztaty,
grupa nr 1
Przedmiot: | Diagnoza i terapia logopedyczna [3007-L1B2DT] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2023/24 [2023L]
(zakończony)
Warsztaty [WAR], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 9 |
Limit miejsc: | 9 |
Prowadzący: | Alicja Karsznia-Sobczak |
Literatura: |
Grabias S. Woźniak T., Kurkowski Z. (2002). Logopedyczny test przesiewowy dla dzieci w wieku szkolnym. Lublin: Polskie Towarzystwo logopedyczne. Grabias S. (2008) Postępowanie logopedyczne. Diagnoza, programowanie terapii, terapia. Logopedia 37, PTL, Lublin Grabias S. (2012). Teoria zaburzeń mowy. Perspektywy badań, typologie zaburzeń, procedury postepowanie logopedycznego. W: S. Grabias, M Kurkowski (red.), Logopedia. Terapia zaburzeń mowy (s. 15-74). Lublin: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej. Haman E., Fronczyk K, Łuniewska M. (2012), Obrazkowy Test Słownikowy – Rozumienie, Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych, Gdańsk. Krajna E. 100-wyrazowy test artykulacyjny. Komologo Machalak-Widera I., Węsierska K. (2012) „Test do badań przesiewowych mowy dla dzieci w wieku przedszkolnym”, Katowice. Smoczyńska M., Haman E., Czapewska E., Maryniak A., Krajewski G., Banasik N., Kochańska M., Łuniewska M. (2015), Test Rozwoju Językowego TRJ, Instytut Badań Edukacyjnych. |
Metody i kryteria oceniania: |
- uczestnictwo w zajęciach, realizacja zadań praktycznych, przygotowanie przez studenta studium przypadku (obejmującego proces diagnozowania i program terapii); |
Uwagi: |
Do wyboru 1 z 4 limit 9UW+9WUM |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.