Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Diagnoza i terapia logopedyczna [3007-L1B2DT] Semestr letni 2023/24
Warsztaty, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Diagnoza i terapia logopedyczna [3007-L1B2DT]
Zajęcia: Semestr letni 2023/24 [2023L] (zakończony)
Warsztaty [WAR], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 13:15 - 14:45
sala 202
Lokale w budynku Karowa 20 jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 9
Limit miejsc: 9
Prowadzący: Alicja Karsznia-Sobczak
Literatura:

Grabias S. Woźniak T., Kurkowski Z. (2002). Logopedyczny test przesiewowy dla dzieci w wieku szkolnym. Lublin: Polskie Towarzystwo logopedyczne.

Grabias S. (2008) Postępowanie logopedyczne. Diagnoza, programowanie terapii, terapia. Logopedia 37, PTL, Lublin

Grabias S. (2012). Teoria zaburzeń mowy. Perspektywy badań, typologie zaburzeń, procedury postepowanie logopedycznego. W: S. Grabias, M Kurkowski (red.), Logopedia. Terapia zaburzeń mowy (s. 15-74). Lublin: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej.

Haman E., Fronczyk K, Łuniewska M. (2012), Obrazkowy Test Słownikowy – Rozumienie, Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych, Gdańsk.

Krajna E. 100-wyrazowy test artykulacyjny. Komologo

Machalak-Widera I., Węsierska K. (2012) „Test do badań przesiewowych mowy dla dzieci w wieku przedszkolnym”, Katowice.

Smoczyńska M., Haman E., Czapewska E., Maryniak A., Krajewski G., Banasik N., Kochańska M., Łuniewska M. (2015), Test Rozwoju Językowego TRJ, Instytut Badań Edukacyjnych.

Metody i kryteria oceniania:

- uczestnictwo w zajęciach, realizacja zadań praktycznych, przygotowanie przez studenta studium przypadku (obejmującego proces diagnozowania i program terapii);

Uwagi:

Do wyboru 1 z 4 limit 9UW+9WUM

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
ul. Banacha 2
02-097 Warszawa
tel: +48 22 55 44 214 https://www.mimuw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-3bd6a3a82 (2025-01-27)