Język angielski - poziom ponad średnio zaawansowany [4024-ANGOB2]
Semestr zimowy 2023/24
Lektorat,
grupa nr 3
Przedmiot: | Język angielski - poziom ponad średnio zaawansowany [4024-ANGOB2] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2023/24 [2023Z]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
Terminy i miejsca:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 18 |
Limit miejsc: | 18 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Agnieszka Harrison |
Literatura: |
Podręcznik wiodący: Rogers, L. (2023). Language Hub. Upper Intermediate Student's Book A. Macmillan Education 1. Huddleston, R., Pullum, G.K., Reynolds, B. (2022) A Student's Introduction to English Grammar: Cambridge University Press 2. Hewings, M. (2012). Cambridge Academic English. An integrated skills course for EAP. Student’s Book. B2 Upper Intemediate. Cambridge: Cambridge University Press 3. Lane, S. (2011). Instant Academic Skills. Cambridge: Cambridge University Press 4. Mann, M. & Taylore-Knowles, S. (2008). Destination B2 Intermediate Student Book with Key. United Kingdom: Macmillan 5. McCarthy, M and O’Dell, F. (2008). Academic Vocabulary in Use. Cambridge University Press 5. McCarthy, M. & O’Dell, F. (2007). English Phrasal Verbs in Use. Upper Intermediate. Cambridge: Cambridge University Press 6. Swan, M. & Walter, C. (1997). How English works. Oxford: Oxford University Press Dodatkowe materiały na platformie Google Classroom do wydruku lub z dostępem mobilnym podczas zajęć |
Zakres tematów: |
Semestr zimowy Topic Personality Who we are Family A full life Change Clean eating Staying alive Semestr letni Topics 8. Fear and danger 9. Journey 10. My future 11. What will life be like? 12. The robot revolution 13. Changing environment 14. Changing places 15. Habits |
Metody dydaktyczne: |
Metody eklektyczne z przewagą komunikacyjnej (np. audiowizualna, naturalna, podejście międzykulturowe, projektowo-zadaniowa, immersja, kognitywna, leksykalna) Podczas zajęć będzie czasami potrzebny papier i długopis. |
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę na zaliczenie zajęć językowych składają się następujące elementy: 25% oceny końcowej - 2 testy w semestrze - quizy po danej partii materiału 25% oceny końcowej - aktywność na zajęciach - prace i projekty wykonywane w domu - prace pisemne 50% oceny: - test końcowy Za zaliczenie 60 godzin zajęć, czyli osiągnięcie zakładanych efektów uczenia się, student otrzymuje 2 ECTS. W semestrze obejmującym 60 godzin zajęć (30 x 2 godziny) można opuścić 3 zajęcia bez usprawiedliwienia. Skala ocen: 99 – 100% 5! (celujący) 93 – 98% 5 (bardzo dobry) 87 – 92% 4+ (dobry plus) 77 – 86% 4 (dobry) 71 – 76% 3+ (dostateczny plus) 60 – 70% 3 (dostateczny) więcej informacji: https://szjo.uw.edu.pl/?page_id=3682 |
Uwagi: |
Kurs na poziomie ponad średnio-zaawansowanym (B2) dla studentów wszystkich Wydziałów UW. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.