Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Nauka języka angielskiego [4100-4SNJAO] Semestr letni 2023/24
Ćwiczenia 1- czytanie, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Nauka języka angielskiego [4100-4SNJAO]
Zajęcia: Semestr letni 2023/24 [2023L] (zakończony)
Ćwiczenia 1- czytanie [CWK1], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
co drugi wtorek (nieparzyste), 13:15 - 14:45
sala 15
Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22 jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 24
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Hanna Gozdawa-Gołębiowska
Literatura:

Alderson, Ch. 2000. Assessing Reading. Cambridge: Cambridge University Press

Baudoin, M., E. et al. 1977. Reader's Choice. Ann Arbor: The University of Michigan Press.

Grellet, F. 1981. Developing Reading Skills. CUP.

Nuttal, C. 1982/1999. Teaching Reading Skills in a Foreign Language. Heinemann.

Swan, M. 1991 Understanding Ideas. Advanced Reading Skills.CUP.

Warwick, L.,L.Rogers. 2018. Skilfull 4. Reading & Writng. Macmillan.

Wybrane artykuły prasowe

Zakres tematów:

Zakres kursu obejmuje następujące obszary.

- wszechstronna i dogłębna analiza dłuższych tekstów akademickich oraz

artykułów prasowych o różnorodnej tematyce

- rozwijanie umiejętności krytycznego myślenia

- elementy krytycznej analizy tekstu: autor, cel, odbiorca, teza, argumenty na

poparcie tezy, i ich ocena ,fakt czy opinia

- ukryte i podwójne znaczenia, ironia, żart językowy

- rozwijanie znajomości i umiejętności zastosowania słownictwa

akademickiego

Metody dydaktyczne:

metody podawcze: prezentacja multimedialna, elementy wykładu

metody aktywizujące studentów: obowiązkowe wypowiedzi na forum, analiza i interpretacja tekstów żródłowych , dyskusja

samodzielna praca studentów podczas zajęć synchronicznych w sali: lektura tekstu, wykonanie zadania, przygotowanie krótkiej wypowiedzi na zadany temat

praca w parach i grupach

nauczanie spiralne (z odwołaniem do dotychczasowej wiedzy studentów na zadany temat)

Metody i kryteria oceniania:

metody oceniania:

- quizy, zadania problemowe, zadania otwarte - punktowane ma platformie kampus come - wymagane uzyskanie 60 % punktów

- test semestralny (na zajęciach stacjonarnych ) - wymagane uzyskanie 60% punktów

- ocena końcowa w zależności od końcowego wyniku procentowego na platformie kampus come

Uwagi:

II grupa

zajęcia prowadzone w trybie hybrydowym: w sali (według planu zajęć-co drugi tydzień) oraz asynchronicznie na platformie KAMPUS COME.

Dopuszczalna jedna nieobecność na zajęciach stacjonarnych

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
ul. Banacha 2
02-097 Warszawa
tel: +48 22 55 44 214 https://www.mimuw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-7ba4b2847 (2024-06-12)