Język angielski - poziom ponad średnio zaawansowany, kurs półinternetowy, profil ogólny [4024-ANGPINTB2-GE]
Semestr letni 2023/24
Lektorat,
grupa nr 5
Przedmiot: | Język angielski - poziom ponad średnio zaawansowany, kurs półinternetowy, profil ogólny [4024-ANGPINTB2-GE] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2023/24 [2023L]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 5 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 11 |
Limit miejsc: | 20 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Anna Łętowska-Mickiewicz |
Literatura: |
Podręcznik: F. Eales, S. Oakes, Speakout Upper-Intermediate 2nd Edition (wybrane zagadnienia) Część asynchroniczna kursu na platformie Moodle CKC Materiały dodatkowe: Materiały autentyczne (artykuły, materiały audiowizualne) Materiały ze stron internetowych (np BBC Learning English, BBC Future, VOA Learning English, National Geographic, etc) ) Materiały własne |
Zakres tematów: |
SEMESTR ZIMOWY: Ludzie; Osobowość; Zachowanie; Uczucia; Emocje; Doświadczenia życiowe Relacje z ludźmi; Sąsiedzi; Współlokatorzy Problemy globalne i społeczne (edukacja, środowisko naturalne, przestępczość, głód, wojny, choroby, bezdomność, bezrobocie, warunki życia) Technologia i prywatność; Inwigilacja Społeczeństwo konsumpcyjne; Reklama Podróże; Wakacje; Ciekawe miejsca; Przygody; Sporty ekstremalne Książki SEMESTR LETNI: Odkrycia; Wynalazki; Nowe technologie Czas; Przeszłość, teraźniejszość, przyszłość Tradycje; Zwyczaje; Obrzędy Zabytki; Nowoczesna architektura Media (TV / prasa); Wiadomości Sztuka; Dzieła sztuki; Kino; Teatr; Fotografia |
Metody dydaktyczne: |
Kurs ma na celu wszechstronny rozwój umiejętności językowych (ze szczególnym naciskiem na mówienie), w związku z tym materiały są bardzo urozmaicone i wspomagają naturalną interakcję między słuchaczami: - budowanie ‘student autonomy’ – pomoc słuchaczom w świadomym i aktywnym rozwijaniu znajomości języka poza salą wykładową - praca w parach i małych grupach – maksymalne zaangażowanie studentów, jak najwięcej mówienia - zadania wspomagające rozwijanie sprawności receptywnych (czytanie, słuchanie), np. prediction, matching - duży nacisk na rozwijanie i konsolidację słownictwa – bierne i czynne, ‘vocabulary in context’, radzenie sobie z nieznanym słownictwem w napotkanym tekście/nagraniu - rozwijanie sprawności pisania, np. redagowanie własnej charakterystyki, opis, esej dyskursywny - regularne powtórki materiału na zajęciach oraz krótkie zadania domowe służące lepszemu opanowaniu materiału - bogaty materiał na platformie Moodle |
Metody i kryteria oceniania: |
- Obecność i aktywne uczestnictwo na zajęciach w sali; - Systematyczne wykonywanie zadań na platformie Moodle - Obowiązkowe prace pisemne na ocenę (np. esej akademicki, posty na forum) - Testy typu 'progress test' po każdym unicie oraz test zaliczeniowy |
Uwagi: |
Kurs półinternetowy na poziomie ponad średnio zaawansowanym (B2) dla studentów Wydziału Pedagogiki (oraz innych wydziałów UW) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.