Nauka języka angielskiego [4100-1SNJAO]
Semestr zimowy 2024/25
Ćwiczenia 2 - pisanie,
grupa nr 5
Przedmiot: | Nauka języka angielskiego [4100-1SNJAO] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/25 [2024Z]
(w trakcie)
Ćwiczenia 2 - pisanie [CWK2], grupa nr 5 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy czwartek, 8:00 - 9:30
sala 15 Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22 jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
Liczba osób w grupie: | 23 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Dominik Rudkowski |
Literatura: |
Oshima, Alice and Hogue, Ann. Writing Academic English. New York: Pearson Educational, 1999 Gould, DiYanni and Smith. The Act of Writing. Random House, 1998 Cory, Hugh. Advanced Writing in Use CAE. Oxford, 1999 Elena Solomon, Keith FolseApril, Muchmore-Vokoun, Great Writing 4: Great Essays. |
Zakres tematów: |
Zakres tematów w semestrze zimowym 2023/24: - struktura paragrafu - określenie roli i znaczenia wstępu w pisaniu paragrafu (topic sentence) - zdania pomocnicze - tworzenie zdania podsumowującego treść paragrafu - rola i zastosowanie konektorów dyskursywnych - poprawa błędów - struktura zdania - spójność tekstu Rodzaje paragrafów: * opis miejsca * opis osoby * wypowiedź argumentacyjna * proces * narracja/chronologia wydarzeń |
Metody dydaktyczne: |
Zajęcia oparte są na analizie prac przygotowanych dla i przez studentów. Na zajęciach dominuje praca indywidualna oraz praca w parach i grupach. Studenci analizują różne rodzaje tekstów i są w stanie stworzyć własne teksty, stosując różnorodne formy leksykalne i składniowe w oparciu o rodzaj tworzonego tekstu. Szczególna uwaga poświęcona jest ocenie spójności tekstu pod względem logicznym i językowym. Metody aktywizujące studentów: - wzajemne sprawdzanie prac - samodzielna praca studentów w trakcie zajęć stacjonarnych - praca w parach / grupach (think-pair-share) - praca na platformie Kampus - debriefing - analiza i omówienie zagadnień |
Metody i kryteria oceniania: |
Warunkiem koniecznym do uzyskania zaliczenia jest obecność i aktywne uczestniczenie w zajęciach. Dopuszcza się dwie nieobecności w semestrze. Ocena oparta na: - 5 paragrafów pisanych samodzielnie w trakcie zajęć stacjonarnych - zadania wykonane samodzielnie w ramach prac domowych oraz na platformie Kampus - zadania wykonane samodzielnie lub w grupach w trakcie zajęć stacjonarnych Obowiązująca skala ocen: 90-100% → 5 85-89% → 4,5 75-84% → 4 70-74% → 3,5 60-69% → 3 59%-31% → 2 30%-0% → NK Minimum do uzyskania oceny: 60% Realizacja efektów kształcenia: K_U11, K_U12, K_U13, K_U01, K_K05 |
Uwagi: |
Kurs obejmuje 30 godzin dydaktycznych w semestrze i jest prowadzony w pełni w trybie stacjonarnym. Efekty kształcenia realizowane w semestrze zimowym 2024/25 K_U01: wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i użytkować informacje z wykorzystaniem różnych źródeł i sposobów w języku angielskim K_U11: argumentować merytorycznie w języku angielskim z wykorzystaniem poglądów innych autorów oraz formułować wnioski K_U12: porozumiewać się w języku angielskim z wykorzystaniem różnych kanałów i technik komunikacyjnych ze wszystkimi uczestnikami procesu dydaktycznego oraz ze specjalistami w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla kierunku nauczanie języków obcych K_U13: przygotować prace pisemne w języku angielskim, właściwe dla studiowanego kierunku studiów, dotyczące zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł K_K05: współdziałania i pracy w grupie, przyjmując w niej różne role |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.