Język angielski - poziom ponad średnio-zaawansowany niższy, e-lektorat [4024-ANGSB2.1.a]
Semestr zimowy 2024/25
Lektorat,
grupa nr 11
Przedmiot: | Język angielski - poziom ponad średnio-zaawansowany niższy, e-lektorat [4024-ANGSB2.1.a] | ||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/25 [2024Z]
(w trakcie)
Lektorat [LEK], grupa nr 11 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, wtorek (niestandardowa częstotliwość), 10:00 - 11:30
sala 14A Gmach Wydziału Biologii - Miecznikowa 1 jaki jest adres? |
||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 21 | ||||||||||||||||
Limit miejsc: | 21 | ||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||
Prowadzący: | Bartosz Jurczak | ||||||||||||||||
Literatura: |
Materiały będą udostępnianie: - na platformie internetowej CKC (lekcje, prace domowe, materiały powtórzeniowe, testy); - przez lektora w trakcie spotkań w klasie. |
||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Kurs języka angielskiego na poziomie B2 niższy na platformie edukacyjnej COME UW składa się z rozdziału startowego, dziesięciu rozdziałów tematycznych oraz rozdziału końcowego. Moduł startowy Welcome Unit - informacyjno-organizacyjny Cel: zapoznanie uczestników z celem, tematyką i wymaganiami kursu zapoznanie uczestników z wybranymi typami zadań przedstawienie się uczestników nawiązanie kontaktu z grupą Moduł startowy zawiera: Informacje ogólne cele kursu opis i terminarz kursu wymagania i zasady zaliczenia względem uczestników kursu i ocena pracy uczestników kursu sprawy organizacyjne i techniczne darmowe programy Komunikacja na kursie forum Teacher's noticeboard forum Students' queries Przygotowanie do uczestnictwa w kursie potwierdzenie zapoznania się z opisem i wymaganiami kursu (Contract) Zawiązanie znajomości wśród uczestników kursu Rozdział tematyczny Cel: rozwój sprawności językowych poszerzenie i wzmocnienie słownictwa, gramatyki i wymowy komunikacja w formie ustnej i pisemnej z e-lektorem i pozostałymi uczestnikami kursu Każdy z dziesięciu rozdziałów tematycznych kursu koncentruje się na innej treści i realizuje ją poprzez kilka zasobów językowych zawierających różnorodne typy zadań i ćwiczeń. Tematyka rozdziałów Unit 1 – Sense of humour Unit 2 – Celebration Unit 3 – Politics Unit 4 – War Unit 5 – Crime Unit 6 – Manners Unit 7 – Civilization Unit 8 – Religion Unit 9 – Mind and brain Unit 10 – Body Rozdziały tematyczne są zbudowane według podobnego schematu ogólnego. Schemat budowy rozdziału tematycznego Rozdział tematyczny może składać się z następujących zasobów: Warm-up, Language file, Follow-up, Revision, Test. Warm-up jako rozgrzewka językowa stanowi nagrana w formacie mp3 wypowiedź ustna, zamieszczana przez uczestników na forum, nawiązująca do tematu rozdziału. Quizy sprawności i systemów językowych (Listening, Functions, Pronunciation, Vocabulary, Reading, Grammar, Writing) to swego rodzaju podręcznik on-line, który zawiera wyjaśnienia zagadnień językowych, nagrania, teksty do czytania oraz zestawy ćwiczeń zamkniętych. Wszystkie quizy nawiązują do jego myśli przewodniej zawartej w tytule. Follow-up to wypowiedź pisemna na forum podsumowująca temat rozdziału lub zadanie typu otwartego Writing wymagające od uczestnika przesłania wypowiedzi w dłuższej formie pisemnej. Revision zawiera powtórzenie materiału z dwóch kolejnych unitów w formie zestawu zadań zamkniętych. Test jest sprawdzeniem wiadomości z kolejnych dwóch unitów kursu. Rozdział końcowy Rozdział końcowy jest podsumowaniem pracy semestralnej. Zawiera zadania zbierające refleksje uczestników na temat przebiegu kursu, jego organizacji i treści. W tym rozdziale zawieszone informacje o punktach przyznanych za obecność na zajęciach stacjonarnych, wynikach zaliczeniowego testu pisanego w sali, i inne. źródło: CKC |
||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Część internetowa: sylabus tematyczny. Na zajęciach w klasie: podejście zadaniowe; nacisk na mówienie i słuchanie; praca w parach i grupach. |
||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Na kursie B2 niższy student uzyskuje punkty za: systematyczne wykonywanie WSZYSTKICH aktywności zawartych w poszczególnych modułach na platformie edukacyjnej COME UW (fora, quizy, otwarte zadania pisemne, powtórzenia, testy) obecność na zajęciach stacjonarnych. Warunkiem przystąpienia do rozwiązywanego w sali testu końcowego z całości materiału semestralnego, student musi uzyskać: minimum 60% punktów za rozwiązywane na platformie zadania otwarte (fora i zadania) minimum 60% punktów za rozwiązywane na platformie zadania zamknięte (quizy) 60% punktów za obecność. Uzyskanie 59% i mniej punktów za pracę na platformie (osobno w kategorii zadań otwartych i zadań zamkniętych) oraz mniej niż 60% punktów za obecność uniemożliwia studentowi podejście do testu końcowego i tym samym oznacza brak zaliczenia. Test końcowy z całości materiału semestralnego odbywa się w sali wykładowej, a nie na platformie edukacyjnej Kampus. Student musi uzyskać minimum 60% punktów za test końcowy. Za uzyskanie 59% i mniej punktów za test końcowy studentowi przysługuje możliwość poprawy wyniku testu w kolejnym terminie zaliczenia. Ocena końcowa to średnia ważona: 20% Zadania otwarte + Viewpoints (extra 100 pts) 35% Zadania zamknięte + Additional activities (extra 200 pts) 15% Obecność 30% Test końcowy Skala ocen: 99–100% – 5 (celujący) 93–98% – 5 (bardzo dobry) 87–92% – 4+ (dobry plus) 77–86% – 4 (dobry) 71–76% – 3+ (dostateczny plus) 60–70% – 3 (dostateczny) Za zaliczenie 60 godzin zajęć, czyli osiągnięcie zakładanych efektów uczenia się, student otrzymuje 2 ECTS. Wymaganiem względem studentów jest nie tylko wykonanie wszystkich zadań zawartych w poszczególnych modułach, ale przede wszystkim systematyczna praca czyli wykonanie tychże zadań w terminach określonych przez e-lektora na początku kursu. Biorąc pod uwagę fakt, że do testu końcowego student może przystąpić po uzyskaniu co najmniej 60% punktów za pracę na platformie, e-lektor ma prawo wymagać wykonania prac w terminie i nie powinien udostępniać zamkniętych już zadań pod koniec semestru dla zgromadzenia odpowiedniej liczby punktów przez uczestników. E-lektora upoważniają do tego jedynie sytuacje losowe uczestników, potwierdzone zaświadczeniem lekarskim lub stosownym przedstawieniem sytuacji rodzinnej. Zatem student nie poprawia/nie uzupełnia zadań z semestru, ale ma prawo do poprawy testu końcowego, co ma miejsce w czasie sesji poprawkowej. źródło: CKC |
||||||||||||||||
Uwagi: |
Semestralny kurs stacjonarno-internetowy z przewagą zajęć internetowych, obejmujący 7 spotkań tradycyjnych w następujących terminach: 15.10, 29.10, 12.11, 26.11, 10.12, 7.01, 21.01.2025 Materiały znajdują się na platformie językowej CKC: http://kampus.ckc.uw.edu.pl/ Warunkiem koniecznym uczestnictwa w e-zajęciach jest zarejestrowanie i zalogowanie się (PESEL i hasło USOS) na platformie językowej CKC http://kampus.ckc.uw.edu.pl/ UWAGA: W KURSIE MOŻNA UCZESTNICZYĆ TYLKO RAZ. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.