Język angielski - poziom ponad średnio zaawansowany [4024-ANGOB2]
Semestr zimowy 2025/26
Lektorat,
grupa nr 28
| Przedmiot: | Język angielski - poziom ponad średnio zaawansowany [4024-ANGOB2] |
| Zajęcia: |
Semestr zimowy 2025/26 [2025Z]
(w trakcie)
Lektorat [LEK], grupa nr 28 [pozostałe grupy] |
|
Terminy i miejsca:
|
każdy poniedziałek, 16:45 - 18:15
sala 24 Oficyna wschodnia Pałacu Uruskich-Czetwertyńskich jaki jest adres?
każdy czwartek, 16:45 - 18:15
sala 34 Oficyna wschodnia Pałacu Uruskich-Czetwertyńskich jaki jest adres? |
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
| Liczba osób w grupie: | 20 |
| Limit miejsc: | 20 |
| Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
| Prowadzący: | Elżbieta Grzyb |
| Literatura: |
Outcomes Upper Intermediate Hugh Dellar, Andrew Walkley, National Geographic Learning, Third edition Destination B2, Grammar and Vocabulary, Malcolm Mann, Steve Taylore-Knowles, Macmillan First Certificate Expert, Bell & Gower, Pearson Longman Understanding and Using English Grammar, Betty Schrampfer Azar Practical English Usage, Michael Swan, OUP Global Advanced, L. Clandfield, A. Jeffries, Macmillan Global Issues, Peter Grundy, OUP Academic Vocabulary in Use, Michael McCarthy, Felicity O’Dell, CUP Źródła internetowe (CNN, Sky News, BBC World, News from Poland, TED TALKS) Active Book, DVD, Workbook i audio CD z dodatkowymi materiałami i ćwiczeniami Słowniki internetowe: "Longman Dictionary of Contemporary English" i "Macmillan English Dictionary |
| Zakres tematów: |
Jeśli znamy już materiał na cały rok, wprowadzamy tematy na oba semestry z zaznaczeniem: SEMESTR ZIMOWY: Czy można nauczyć się języka obcego z gier komputerowych? Wiek, dorastanie i starzenie się, dyskryminacja z powodu wieku Czy szkoła zabija czy rozwija kreatywność? Edukacja we współczesnym świecie Cyfrowi tubylcy i cyfrowi imigranci – kim ty jesteś? Podejmowanie ważnych decyzji Studia i kariera zawodowa – w Polsce czy za granicą? Media, programy telewizyjne, wiadomości Humor programów telewizyjnych Współczesne źródła informacji Problemy współczesnego świata - prezentacje i dyskusje proponowane przez studentów SEMESTR LETNI: Zachowanie w różnych kulturach i środowiskach, również cyfrowych Rytuały i tradycje indywidualne i rodzinne Przestępstwa i ich świadkowie, przemoc cyfrowa Zagrożenia, wypadki i ich relacjonowanie Rzeczy, których żałujemy Zażalenia Czy Szekspir był prekursorem hip-hopu? Kultura wysoka i kultura popularna Media społecznościowe – wartości pokolenia Y Wszystko, co w życiu najlepsze - nic nie kosztuje ?! Problemy pokolenia Y - prezentacje i dyskusje proponowane przez studentów |
| Metody dydaktyczne: |
Podejście zadaniowe z wykorzystaniem elementów metody autonomii. Nacisk na indywidualny rozwój studenta. Praca w parach, grupach, dyskusje, prezentacje w oparciu o autentyczne materiały z prasy, telewizji, Internetu. |
| Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę na zaliczenie zajęć językowych składają się następujące elementy - aktywność na zajęciach - 25% oceny, - wyniki sprawdzianów, testów cząstkowych, prac domowych - 25% oceny, - wynik testu końcowego zaliczeniowego - 50% oceny przy czym, aby uzyskać ocenę pozytywną na zaliczenie semestru należy wykazać się osiągnięciami w odniesieniu do każdej z wyżej wymienionych kategorii (nie otrzyma zaliczenia student, który otrzyma 0% w którejś kategorii, czyli nie przejawił żadnej aktywności w jednej z nich) Skala ocen 99 – 100% - 5 (celujący) 93 - 98% - 5 (bardzo dobry) 87 - 92% - 4+ (dobry plus) 77 - 86% - 4 (dobry) 71 - 76% - 3+ (dostateczny plus) 60 - 70% - 3 (dostateczny |
| Uwagi: |
Kurs na poziomie ponad średnio zaawansowanym (B2) dla studentów wszystkich wydziałów UW. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.