Przedmioty specjalnościowe dla 2 roku MSM dzienne sem. zimowy (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Zarządzania)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023Z - Semestr zimowy 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2023Z | |||||
2600-MSMdz2abCF |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Na zajęciach studenci zostaną zapoznani z zasadami funkcjonowania i podstawowymi instrumentami controllingu finansowego w przedsiębiorstwie. |
|
|||
2600-MSMdz2abDO |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2600-MSMdz2zlKOZM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2600-MSMdz2zlMP |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Podczas zajęć z Employer branding omówione zostaną zagadnienia związane z wyzwaniem dla działów personalnych różnych typów przedsiębiorstw. Mowa będzie o skorelowaniu ze sobą potrzeb i oczekiwań organizacji oraz potrzeby i oczekiwań pracowników, jak również możliwości i zapotrzebowania rynku. Podczas zajęć pokazana zostanie definicja i historia PB, elementy budowy marki pracodawcy, zasady funkcjonowania, rodzaje oraz cele EB. Mowa będzie także o pomiarze działań EB. |
|
|||
2600-MSMdz2zmMS |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Podczas zajęć zostanie przedstawiony proces budowania strategii marketingowej oraz omówione zostaną jego kluczowe składowe. Na poziomie firmy dogłębnej analizie poddane zostaną strategie zakresowe oraz alokacyjne. Na poziomie rynku produktowo – geograficznego szczegółowo omawiane będą strategie intensyfikowania popytu oraz walki konkurencyjnej. |
|
|||
2600-MSMdz2zlPZL |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Na zajęciach zostaną przedstawione najważniejsze aspekty zarządzania ludźmi, z punktu widzenia wymogów formalnoprawnych. Wiedza ta jest niezbędne dla osób, które zarządzają personelem, aby zapobiec ryzykom prawnym związanym z naruszeniem przepisów. Osią zajęć jest proces zatrudnienia zaczynający się od wyboru optymalnej dla organizacji formy zatrudnienia, sposobów rekrutacji, warunków jakie należy zapewnić osobom zatrudnionym, kończąc na rozwiązaniu umowy. Niezależnie od tego zostaną przedstawione zasady współpracy pracodawców z przedstawicielstwem pracowników w szczególności ze związkami zawodowymi |
|
|||
2600-MSMdz2abWM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Program zajęć obejmuje zapoznanie się z kluczowymi wskaźnikami pomiaru efektywności działalności marketingowej i sprzedażowej. Marketingowa marża brutto jako kluczowy wskaźnik marketingowy oraz punkt wyjścia do operacyjnych i strategicznych efektów działań marketingowych przedsiębiorstwa na rynku. Analizowane wskaźniki prezentowane są zarówno teoretycznie jak i praktycznie w kontekście zastosowania ich w praktyce biznesowej. |
|
|||
2600-MSMdz2zmWM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Program zajęć obejmuje zapoznanie się z kluczowymi wskaźnikami pomiaru efektywności działalności marketingowej i sprzedażowej. Marketingowa marża brutto jako kluczowy wskaźnik marketingowy oraz punkt wyjścia do operacyjnych i strategicznych efektów działań marketingowych przedsiębiorstwa na rynku. Analizowane wskaźniki prezentowane są zarówno teoretycznie jak i praktycznie w kontekście zastosowania ich w praktyce biznesowej. |
|
|||
2600-MSMdz2zmZK |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Tematem kursu są zachowania konsumenckie na rynku. W szczególności omawiane będą zagadnienia związane z procesem podejmowania decyzji przez konsumenta oraz wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania tego procesu. W czasie kursu przedstawiony będzie także wpływ narzędzi marketingowych na zachowania konsumenta na rynku . |
|
|||