PSM Marketing Produktów Farmaceutycznych (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Zarządzania)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023 - Rok akademicki 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2023 | |||||
2600-PSMmpfBKL |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zrozumienie procesów badania i rozwoju w przemy-śle farmaceutycznym, prześledzenie etapów powsta-wania produktów leczniczych, wyjaśnienie podsta-wowej terminologii związanej z badaniami klinicz-nymi |
|
|||
2600-PSMmpfBMF |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2600-PSMmpfBZEF |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Ma podstawową wiedzę o dokumentach finansowych i ich strukturze (bilans, rachunek wyni-ków, rachunek przepływów finansowych) – wiedza Zna i rozumie wpływ specyfiki branżowej (farmaceutyczna) na strukturę dokumentów finanso-wych – wiedza Zna procedury budżetowania – wiedza Ma wiedzę o strukturze budżetu działu marketingu i sprzedaży - wiedza Posiada umiejętność przygotowania procedury budżetu dla działu sprzedaży – umiejętność Potrafi zastosować podstawowe metody i procedury służące do oceny pozycji finansowej przedsiębiorstwa - umiejętność Potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role, w tym rolę lidera grupy (studium przypadku) - kompetencje społeczne Potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy (studium przypadku, dyskusja w trackie zajęć) - kompetencje społeczne |
|
|||
2600-PSMmpfEM |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma ukazać możliwości osiągania celów marketin-gowych, poprzez wykorzystanie kanałów marketingu cyfro-wego. Kurs ma przedstawić praktyczne sposoby definiowania celów, nawiązywania relacji z dostawcami usług reklamo-wych oraz kontrolowania i optymalizacji działań. |
|
|||
2600-PSMmpfEWB |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2600-PSMmpfF |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wiedza z zakresu: podstaw farmakoekonomiki i oceny nielekowych technologii medycznych; podziału kosztów i oceny efektów zdrowotnych dla potrzeb prowadzenia badań, typów analiz, wytycznych metodologicznych, pomiaru jakości życia i użyteczności, modelowania. Praktyczne umiejętności w zakresie planowania analiz oaz oceny gotowych opracowań. |
|
|||
2600-PSMmpfGSSRF |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Praktyczne przećwiczenie wiedzy o segmentacji rynku farmaceutycznego. |
|
|||
2600-PSMmpfIFM |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Informacja farmaceutyczno-medyczna używana przy tworzeniu materiałów promocyjnych i w pracy PM. Pojęcia i użyteczne bazy danych informacji farmaceutyczno-medycznej. Zasady udzielania informacji farmaceutyczno-medycznej przez pra-cownika firmy |
|
|||
2600-PSMmpfITP |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2600-PSMmpfMF |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zaprezentowanie podstawowych informacji dotyczących merchandising-u w aptekach; zasady, planowanie ekspozycji, gorące strefy sprzedażowe, priorytety sprzedażowe, aranżacja wnętrza apteki, zasady wyboru produktów, neuromarketing. |
|
|||
2600-PSMmpfN |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest przekazanie uczestnikom wiedzy na temat procesu, w jakim przebiegają negocjacje, determinant tego procesu oraz podstawowych zasad i technik negocjacji. |
|
|||
2600-PSMmpfPM |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2600-PSMmpfPF |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Podstawy farmakologii: wyjaśnienie podstawo-wych pojęć, definicji i zjawisk. Wykorzystanie praktyczne wiedzy w procesie tworzenia materia-łów promocyjnych |
|
|||
2600-PSMmpfPMF |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
1.Zasady i instrumenty działalności marketingowej przedsiębiorstwa •zasady koncepcji marketingowej •inne koncepcje prowadzenia działalności gospodarczej (produkcyjna, produktowa, sprzedażowa, marketingu społecznego) •wdrożenie orientacji marketingowej do przedsiębiorstwa 2.Wybór rynku docelowego poprzez procedurę seg-mentacji rynku •istota segmentacji rynku •warunki efektywnej segmentacji •analiza cech i preferencji potencjalnych nabywców •identyfikacja kryteriów segmentacji •przeprowadzenie segmentacji rynku •ocena atrakcyjności poszczególnych segmentów rynku i wybór segmentów docelowych •różnicowanie i pozycjonowanie oferty marketingowej 3.Decyzje produktowe - projektowanie atrybutów produktu 4.Decyzje dystrybucyjne - projektowanie kanałów dystrybucji 5.Istota promocji i jej podstawowe formy 6.Decyzje cenowe |
|
|||
2600-PSMmpfPPFRF |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zapewnienie słuchaczom odpowiedniego poziomu wiedzy merytorycznej na temat podstaw prawa farmaceutycznego, jak również umożliwienie nabycia praktycznej wiedzy związanej z faktycznym zastosowaniem omawianych fragmentów prawa w zakresie regulacji funkcjonowania rynku farmaceutycznego w Polsce. Ponadto, słuchacze nabędą wiedzę i umiejętności, umożliwiające ustalenie źródeł regulacji w zakresie przepisów farmaceutycznych, ich specyfiki, sposobu funkcjonowania i ich miejsca w szeroko rozumianym systemie prawa, zasad interpretacji oraz ryzyk wynikających z poszczególnych działań lub zaniechań w pracy farmaceutów. Ponadto słuchacze uzyskają wiedzę z zakresu planowanych zmiany w treści przepisów prawa farmaceutycznego oraz najistotniejszych stanowisk doktryny i orzeczeń z zakresu przepisów farmaceutycznych obowiązujących w Polsce. |
|
|||
2600-PSMmpfPLP |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Poszerzenie wiedzy z zakresu szeroko pojętej Polityki Lekowej Państwa, której składowe stanowią następujące zagadnienia: - rejestracja i obrót produktami leczniczymi - refundacja - podział i definicja produktów leczniczych i pochodnych oraz rozróżnienie systemowe - organy nadzorujące i wykonujące Politykę Lekową Państwa - rynek leków w Polsce Zakres zagadnień zawiera podstawowe informacje przydatne dla specjalistów z zakresu obsługi ochrony zdrowia (specjaliści z firm medycznych, własciciele aptek, pracownicy podmiotów będących bezpośrednio zaangażowanych w opiekę zdrowotną) |
|
|||
2600-PSMmpfPIWP |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zapoznanie uczestników z zasadami i technikami prezentacji mających na celu przekonywanie kogokolwiek do czegokolwiek oraz kreowanie pozytywnego wizerunku własnego i wizerunku firmy w oczach odbiorcy. Zasady te służą temu, aby przyciągnąć uwagę odbiorców, wzbudzić w nich zainteresowanie i zrobić jak najlepsze wrażenie służące przekonaniu do prezentowanych treści. Bardzo ważne jest dostosowanie różnych technik prezenta-cyjnych do określonych odbiorców, w tym przede wszystkim do klientów, ale także do dziennikarzy, partnerów bizneso-wych, dystrybutorów, tak, aby osiągać bardzo ważne cele wizerunkowo-handlowe prowadzonych prezentacji. |
|
|||
2600-PSMmpfPIZD |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedstawienie kluczowych decyzji związanych z projektowaniem i zarządzaniem system dystrybucji na rynku produktów farmaceutycznych w Polsce. |
|
|||
2600-PSMmpfPRWPF |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2600-PSMmpfSCNRF |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedstawienie kluczowych decyzji związanych z decyzjami cenowymi na rynku produktów farmaceutycznych w Polsce. |
|
|||
2600-PSMmpfZdW |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2600-PSMmpfZDSF |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2600-PSMmpfZKA |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przybliżenie słuchaczom zagadnień związanych z zarządzaniem magazynem i kategoriami w aptece. Rola Category Manegmentu w zarządzaniu sprzeda-żą w aptece. |
|
|||
2600-PSMmpfZM |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2600-PSMmpfZPRF |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2600-PSMmpfZKM |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
1.Proces zintegrowanej komunikacji marketingo-wa 2.Funkcje i podziały promocji 3.Możliwości głównych form promocji 4.Wyłanianie i współpraca z agencjami promo-cyjnymi 5.Briefy promocyjne 6.Wynagradzanie agencji 7.Struktura wieloinstrumentalnej kampanii pro-mocyjnej 8.Planowanie i realizacja kampanii 9.Badania promocyjne |
|
|||