Przedmioty dla 1 roku, 1 sem., stacjonarne, IBP (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Zarządzania)
Grupa przedmiotów: Przedmioty dla 1 roku, 1 sem., stacjonarne, IBP
wybierz inną grupę
zobacz plany zajęć tej grupy
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024Z - Semestr zimowy 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2024Z | |||||
2600-0550211006 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Rola danych pochodzących z badań marketingowych w podejmowaniu decyzji marketingingowych. Proces badań marketingowych. Definicja problemu, formułowanie celów, gromadzenie danych. Badania ilościowe, jakościowe i eksperymentalne. Dane wtórne, syndykatowe i podstawowe. Konstruowanie narzędzi badań marketingowych. Analiza i interpretacja danych. Raportowanie wyników. |
|
|||