Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Przedmioty dla 2 roku, 3 sem., stacjonarne, IBP (Nowy Program ważny od 2022/2023) (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Zarządzania)

Jednostka: Wydział Zarządzania Zestaw przedmiotów, który widzisz poniżej został zdefiniowany przez tę jednostkę. Jednostka ta nie musi mieć jednak związku z organizacją wymienionych przedmiotów (jednostką odpowiedzialną za organizację przedmiotu jest jednostka wymieniona w odpowiedniej kolumnie w tabeli poniżej). Więcej o tym przeczytasz w Pomocy.
Grupa przedmiotów: Przedmioty dla 2 roku, 3 sem., stacjonarne, IBP (Nowy Program ważny od 2022/2023)
wybierz inną grupę zobacz plany zajęć tej grupy
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2023Z - Semestr zimowy 2023/24
2023L - Semestr letni 2023/24
2024Z - Semestr zimowy 2024/25
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2023Z 2023L 2024Z
2600-MSdz2AIen brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 14 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Moduł ten oferuje kompleksową eksplorację historycznego rozwoju i teoretycznych podstaw sztucznej inteligencji (AI). Zyskasz szczegółowe zrozumienie kluczowych koncepcji, metodologii i kluczowych kamieni milowych, które ukształtowały dziedzinę sztucznej inteligencji.

Strona przedmiotu
2600-IBP-BL brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Konwersatorium - 14 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 14 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

The purpose of this course is to provide the students with an overview of EU banking law. The EU perspective will be supplemented with national regulatory environment in Poland. The main topics analysed in the course of this class are: legal aspects of banking business models, the concept of risk and regulatory responses, supervisory mechanisms, the lifecycle of a bank.

The course will also include an instruction on writing an academic essay.

Strona przedmiotu
2600-IBP-BE brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Konwersatorium - 14 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
2600-IBP-BI brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Konwersatorium - 14 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 14 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem przedmiotu jest zaprezentowanie studentom podstawowych informacji na temat Business Intelligence oraz realizacja podstawowych ćwiczeń w aplikacji MS Power BI.

Strona przedmiotu
2600-IBP-CCP brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 14 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiotem zajęć będzie omówienie, w jaki sposób prawo chroni konkurencję i konsumentów na rynku. Na zajęciach przedstawione zostaną najważniejsze akty prawne z tego zakresu. Uczestnicy zajęć będą analizować praktyki antykonkurencyjne, takie jak kartele, porozumienia wertykalne i nadużywanie pozycji dominującej. Podczas zajęć omówiony zostanie również system kontroli koncentracji przedsiębiorców.

Przedstawiony zostanie mechanizm ochrony konsumentów, w szczególności przez wskazanie najczęściej występujących nieuczciwych praktykach handlowych i sposobów zwalczania ich. Zajęcia będą bazowały na dyskusji oraz analizie najnowszego orzecznictwa organów ochrony konkurencji. Przedstawione zostaną najważniejsze sprawy z rynku unijnego oraz amerykańskiego..

Strona przedmiotu
2600-IBP-CB brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Konwersatorium - 14 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 14 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Tematyka przedmiotu obejmuje sferę zachowań konsumenckich, poruszając zagadnienia dotyczące procesów podejmowania decyzji przez konsumentów oraz czynników zewnętrznych i wewnętrznych wpływających na te procesy. Kurs kładzie również nacisk na wpływ działań marketingowych na zachowania konsumentów.

Strona przedmiotu
2600-IBP-CITFE brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 14 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
2600-IBP-CSRESF brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 14 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
2600-IBP-CTinM brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
  • Konwersatorium - 14 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 14 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
2600-IBP-Ent brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
2600-IBP-FEcon brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Konwersatorium - 14 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
2600-IBP-IB brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
2600-IBP-IL brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
2600-IBP-IntM brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Kurs stanowi wprowadzenie do obszaru marketingu międzynarodowego, oferując studentom podstawy z zakresu zasad, strategii i praktyk niezbędnych do odniesienia sukcesu na globalnym rynku. Połączenie koncepcji teoretycznych i elementów praktycznych, pozwala na zgłębienie kluczowych zagadnień, takich jak strategie internacjonalizacji, wybór rynku, strategie wejścia, budowanie przewagi konkurencyjnej oraz dostosowania działań marketingowych do międzynarodowych rynków. Pod koniec kursu studenci zostaną wyposażeni w wiedzę i umiejętności do radzenia sobie z złożonościami międzynarodowego marketingu, co pozwoli im opracowywać efektywne strategie rozwoju przedsiębiorstw na arenie międzynarodowej.

Strona przedmiotu
2600-0550211003 brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
2600-0550231083 brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
2600-0550211006 brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Rola danych pochodzących z badań marketingowych w podejmowaniu decyzji marketingingowych. Proces badań marketingowych. Definicja problemu, formułowanie celów, gromadzenie danych. Badania ilościowe, jakościowe i eksperymentalne. Dane wtórne, syndykatowe i podstawowe. Konstruowanie narzędzi badań marketingowych. Analiza i interpretacja danych. Raportowanie wyników.

Strona przedmiotu
2600-IBP-OB brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Kurs będzie skupiał się na zrozumieniu i praktycznym zastosowaniu zagadnień takich jak: różnice indywidualne w organizacji, umiejętności komunikacyjne, motywacja, przywództwo, władza, praca zespołowa, podejmowanie decyzji, stres oraz rozwiązywanie konfliktów. Ponieważ zachowania organizacyjne opierają się na badaniach naukowych, treści kursu będą oparte na najnowszych wynikach badań w tych obszarach. Zajęcia będą miały na celu zarówno zrozumienie teoretyczne, jak i rozwijanie praktycznych umiejętności. W związku z tym, będziemy angażować się w liczne ćwiczenia, które pomogą studentom rozwijać te kompetencje – w ramach każdego tematu znajdą się analizy koncepcyjne, dyskusje przypadków oraz działania rozwijające konkretne umiejętności. Dodatkowo, studenci zapoznają się z tekstami, które pogłębią ich zrozumienie omawianego materiału. Każdy temat będzie analizowany także z perspektywy międzykulturowej.

Strona przedmiotu
2600-IBP-RMiFM brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
2600-IBP-RMiM brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Kurs stanowi wprowadzenie do metod badawczych w zarządzaniu. Materiał zawarty w kursie może być przydatny zarówno podczas przygotowywania prac licencjackich i magisterskich, jak i w praktyce zarządzania. W trakcie kursu studenci poznają logikę i zastosowanie naukowych metod badawczych. Obejmuje to m.in. sposoby definiowania problemów badawczych, formułowania hipotez badawczych oraz zrozumienie i stosowanie różnych metod badawczych jakościowych i ilościowych, z uwzględnieniem dobrych praktyk. Kurs zapozna także studentów z zasadami oceny rzetelności i trafności badań, podstawowymi metodami interpretacji i prezentacji danych oraz planowaniem własnych projektów badawczych w dziedzinie zarządzania.

Strona przedmiotu
ul. Banacha 2
02-097 Warszawa
tel: +48 22 55 44 214 https://www.mimuw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-319af3e59 (2024-10-23)