Projekty praktyczne na studiach II stopnia (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Ośrodek Studiów Amerykańskich)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023Z - Semestr zimowy 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2023Z | |||||
4219-PP108 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia w ramach projektu praktycznego zapoznają studentki i studentów z najważniejszymi wyzwaniami związanymi z rewolucyjnym rozwojem technologii sztucznej inteligencji. W związku z tym rzucą światło na to, jak studenci i badacze w naukach humanistycznych i społecznych odnoszą się do technologii, ale także w jaki sposób technologia wpływa na pracę akademicką wykonywaną w pozornie odległych tematach i dyscyplinach. Wyzwanie i cel tych zajęć będą zatem dwojakie: po pierwsze, ćwiczenie interdyscyplinarnej ciekawości poprzez krytyczne badanie kultur nauki i technologii, a po drugie, badanie możliwości i wdrożeń sztucznej inteligencji poprzez spotkania z naukowcami i naukowczyniami pracującymi na czele tej znaczącej transformacji technologicznej. |
|
|||
4219-PP109 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Warsztaty przygotowują studentów do świadomego komunikowania się w środowisku biznesowym, budowania relacji i współpracy. Celem zajęć jest rozwijanie kompetencji komunikacyjnych i emocjonalnych (osobistych i społecznych), tak ważnych w pracy zespołowej, a także kształtowanie autorefleksji oraz uważności na siebie i drugiego człowieka. W ramach zajęć studenci przygotowują i przeprowadzają dyskusję z ekspertami/praktykami dotyczącą roli komunikacji w środowisku pracy. |
|
|||