Przedmioty specjalizacji "nauczycielskiej" - II rok studiów 2-go stopnia - zaoczne (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Polonistyki)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2022Z - Semestr zimowy 2022/23 2022 - Rok akademicki 2022/23 2023Z - Semestr zimowy 2023/24 2023 - Rok akademicki 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2022Z | 2022 | 2023Z | 2023 | |||||
3007-N3B2KNJP |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają na celu umieszczenie programu nauczania języka polskiego we współczesnej szkole w kontekście innych, pokrewnych nauk przydatnych w procesie dydaktycznym, a także zaprezentowanie literackich kontekstów interpretacyjnych użytecznych dla nauczyciela polonisty na czwartym etapie edukacyjnym. Prezentowane w ramach ćwiczeń dzieła i ich fragmenty dobrane zostały w taki sposób, by stanowiły użyteczny materiał do pracy z tekstem zarówno dla studenta filologii polskiej – przyszłego nauczyciela, jak ucznia szkoły podstawowej i średniej. |
|
||
3007-N3B2MJP-LO-KO |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
3007-N3B2PZ-L | brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
3007-N3B2PS |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem wykładu jest zapoznanie studentów z wybranymi zagadnieniami z pogranicza psychologii i językoznawstwa. Są to problemy neurolingwistyki w świetle badań kognitywnych, problemy kategoryzacji językowej i organizacji słownika umysłowego, komunikacji zwierzęcej w konfrontacji z cechami języka ludzkiego, a także teorie filogenezy i ontogenezy mowy oraz psycholingwistyczne problemy dwujęzyczności i glottodydaktyki. Przedmiot wchodzi do puli zajęć przygotowujących studentów do pracy nauczyciela na II i III etapie edukacji. |
|
||