Seminaria, Hist. kult. w dob. hum. cyfr. (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Instytut Historii Sztuki)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023Z - Semestr zimowy 2023/24 2023L - Semestr letni 2023/24 2023 - Rok akademicki 2023/24 2024Z - Semestr zimowy 2024/25 2024L - Semestr letni 2024/25 2024 - Rok akademicki 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2023Z | 2023L | 2023 | 2024Z | 2024L | 2024 | |||||
3105-HKHC-MSEM-R/N-1 |
![]() ![]() |
brak | brak |
![]() ![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Seminarium magisterskie |
|
||
3105-HKHC-MSEM-R/N-2 | brak |
![]() ![]() |
brak | brak |
![]() ![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Seminarium magisterskie |
|
||
3105-HKHC-SEMMK-1 |
![]() ![]() |
brak | brak |
![]() ![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Seminarium magisterskie |
|
||
3105-HKHC-SEMMK-2 | brak |
![]() ![]() |
brak | brak |
![]() ![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Seminarium magisterskie |
|
||
3105-HKHC-MSEM-JK-1 |
![]() ![]() |
brak | brak |
![]() ![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Seminarium magisterskie |
|
||
3105-HKHC-MSEM-JK-2 | brak |
![]() ![]() |
brak | brak |
![]() ![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Seminarium magisterskie |
|
||
3105-SEMMGRWTY | brak | brak |
![]() ![]() |
brak | brak |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wspólna lektura i interpretacja wybranych fragmentów nowożytnych diariuszy podróży po krajach Europy Zachodniej (głównie w celach edukacyjnych oraz dyplomatycznych) będzie miała na celu poznanie reakcji mieszkańców Rzeczypospolitej, którym przyszło się zetknąć z nieznaną wcześniej rzeczywistością, oraz zrekonstruowanie sposobu postrzegania przez nich zróżnicowanych kulturowo-cywilizacyjnych realiów (a ten z pewnością ewoluował). Formułowane przy okazji komentarze i oceny będą ważną wskazówką dla zrozumienia różnic kulturowych w obrębie Starego Kontynentu. |
|
||
3105-HKHC-SEM-P/S-1 |
![]() ![]() |
brak | brak |
![]() ![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Seminarium magisterskie |
|
||
3105-HKHC-SEMM-WT-2 | brak |
![]() ![]() |
brak | brak |
![]() ![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wspólna lektura i interpretacja wybranych fragmentów nowożytnych diariuszy podróży po krajach Europy Zachodniej (głównie w celach edukacyjnych oraz dyplomatycznych) będzie miała na celu poznanie reakcji mieszkańców Rzeczypospolitej, którym przyszło się zetknąć z nieznaną wcześniej rzeczywistością, oraz zrekonstruowanie sposobu postrzegania przez nich zróżnicowanych kulturowo-cywilizacyjnych realiów (a ten z pewnością ewoluował). Formułowane przy okazji komentarze i oceny będą ważną wskazówką dla zrozumienia różnic kulturowych w obrębie Starego Kontynentu. |
|
||
3105-HKHC-SEMM-WT-1 |
![]() ![]() |
brak | brak |
![]() ![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wspólna lektura i interpretacja wybranych fragmentów nowożytnych diariuszy podróży po krajach Europy Zachodniej (głównie w celach edukacyjnych oraz dyplomatycznych) będzie miała na celu poznanie reakcji mieszkańców Rzeczypospolitej, którym przyszło się zetknąć z nieznaną wcześniej rzeczywistością, oraz zrekonstruowanie sposobu postrzegania przez nich zróżnicowanych kulturowo-cywilizacyjnych realiów (a ten z pewnością ewoluował). Formułowane przy okazji komentarze i oceny będą ważną wskazówką dla zrozumienia różnic kulturowych w obrębie Starego Kontynentu. |
|
||