Sustainable Development, obligatory courses, offered by the Faculty of Physics (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Uniwersyteckie Centrum Badań nad Środowiskiem Przyrodniczym i Zrównoważonym Rozwojem)
Plany zajęć grupy przedmiotów
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023Z - Semestr zimowy 2023/24 2024Z - Semestr zimowy 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2023Z | 2024Z | |||||
4030-CCaHA | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
The goal of the course is to provide information on fundamental climatic mechanisms. Particular attention will be paid to the recent climate change (global warming). Students will read most important texts concerning fundamentals and recent developments in climate and climate change research (including key papers in leading scientific journals) and discuss the outcome. Readings will be provided by the lecturer, who will initiate and moderate discussions. Część społeczna i psychologiczna: Są to 3 warsztaty, każdy po 5 h dydaktycznych, pogłębiające rozumienie psychologicznych i społecznych aspektów współczesnej zmiany klimatu/ kryzysu klimatycznego. Warsztaty prowadzone są metodami aktywnymi, grupa wspólnie wykonuje zadania, dyskutuje i wypracowuje wiedzę. |
|
|||
4030-CC | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
The goal of the course is to provide information on fundamental climatic mechanisms. Particular attention will be paid to the recent climate change (global warming). Students will read most important texts concerning fundamentals and recent developments in climate and climate change research (including key papers in leading scientific journals) and discuss the outcome. Readings will be provided by the lecturer, who will initiate and moderate discussions. |
|
|||