Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium dyplomowe [4100-5SSEMDYP] Semestr zimowy 2022/23
Seminarium dyplomowe, grupa nr 4

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium dyplomowe [4100-5SSEMDYP]
Zajęcia: Semestr zimowy 2022/23 [2022Z] (zakończony)
Seminarium dyplomowe [SEM-DYP], grupa nr 4 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
co drugi poniedziałek (nieparzyste), 13:15 - 14:45
sala 23
Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22 jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 9
Limit miejsc: 10
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Emilia Królak
Literatura:

Brown, P. C, Roediger, H. L., McDaniel M.A. 2014. Make it Stick: The science of successful learning , Harvard University Press

Carey, B. 2014. How we learn. Pan Books

Harmer J., 2001. The Practice of English Language Teaching. Oxford: Pearson Education Limited.

Jensen, E. 1998. Teaching with the brain in mind. Association for Supervision and Curriculum Development

Jones, K. 2020. Retrieval practice. John Catt Educational

Scrivener, J. Learning teaching. 2011. A guidebook for English Language Teachers. Macmillan

Spitzer, M. 2002. Jak uczy się mózg. Wydawnictwo Naukowe PWN

Szpotowicz, M., Szulc-Kurpaska M. 2012. Teaching English to Young Learners. Wydawnictwo Naukowe PWN

Tanner, R. Green, C. 1998. Tasks for Teacher Education – a reflective approach. Longman

Ur, P. 1996. A course in Language Teaching. Cambridge: CUP

Willingham, D.T. 2004. Why don’t students like school? Yossey-Bass

Zimbardo, P.G, Johnson, R. L., McCann, V. 2010. Psychologia. Kluczowe koncepcje

Żylińska, M. 2013. Neurodydaktyka. Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

Zakres tematów:

Celem seminarium jest pogłębianie wiedzy studentów na temat nowoczesnych metod i technik stosowanych w nauczaniu języka angielskiego uczniów przedszkoli i szkół podstawowych. Szczególny nacisk będzie położony na metody zgodne z wiedzą o funkcjonowaniu mózgu czyli te odzwierciedlające naturalny sposób w jaki ludzie nabywają wiedzę. Seminarium będzie się zatem koncentrować na rozwijaniu poszczególnych umiejętności językowych uczniów w sposób, który zaspokaja ich potrzebę afiliacji, kompetencji oraz autonomii. Uczestnicy seminarium będą musieli rozwinąć umiejętność krytycznej oceny istniejących materiałów dydaktycznych, konspektów lekcji oraz programów nauczania oraz samodzielnego tworzenia efektywnych narzędzi dydaktycznych. Podkreślona będzie potrzeba uzupełniania tradycyjnych metod nauczania języka angielskiego zastosowaniem w klasie nowoczesnych technologii.

Metody dydaktyczne:

mini-wykłady/prezentacje, spotkania w grupie lub indywidualne

wykonywanie zadań umieszczonych na platformie UW Kampus

Metody i kryteria oceniania:

1 SEM

Warunkiem zaliczenia 1 semestru seminarium jest:

sukcesywne oddawanie kolejnych części pracy licencjackiej w termiach ustalonych przez promotora

2 SEM

Warunkiem zaliczenia 2 semestru seminarium jest:

sukcesywne oddawanie kolejnych części pracy licencjackiej oraz złożenie całości pracy zaakceptowanej przez promotora w terminie określonym przez promotora

Uwagi:

dr E.Królak

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
ul. Banacha 2
02-097 Warszawa
tel: +48 22 55 44 214 https://www.mimuw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-895557ea9 (2024-09-26)