Seminarium dyplomowe [4100-5SSEMDYP]
Semestr zimowy 2022/23
Seminarium dyplomowe,
grupa nr 4
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe [4100-5SSEMDYP] | ||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2022/23 [2022Z]
(zakończony)
Seminarium dyplomowe [SEM-DYP], grupa nr 4 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
co drugi poniedziałek (nieparzyste), 13:15 - 14:45
sala 23 Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22 jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 9 | ||||||||||||||||
Limit miejsc: | 10 | ||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||||||
Prowadzący: | Emilia Królak | ||||||||||||||||
Literatura: |
Brown, P. C, Roediger, H. L., McDaniel M.A. 2014. Make it Stick: The science of successful learning , Harvard University Press Carey, B. 2014. How we learn. Pan Books Harmer J., 2001. The Practice of English Language Teaching. Oxford: Pearson Education Limited. Jensen, E. 1998. Teaching with the brain in mind. Association for Supervision and Curriculum Development Jones, K. 2020. Retrieval practice. John Catt Educational Scrivener, J. Learning teaching. 2011. A guidebook for English Language Teachers. Macmillan Spitzer, M. 2002. Jak uczy się mózg. Wydawnictwo Naukowe PWN Szpotowicz, M., Szulc-Kurpaska M. 2012. Teaching English to Young Learners. Wydawnictwo Naukowe PWN Tanner, R. Green, C. 1998. Tasks for Teacher Education – a reflective approach. Longman Ur, P. 1996. A course in Language Teaching. Cambridge: CUP Willingham, D.T. 2004. Why don’t students like school? Yossey-Bass Zimbardo, P.G, Johnson, R. L., McCann, V. 2010. Psychologia. Kluczowe koncepcje Żylińska, M. 2013. Neurodydaktyka. Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika |
||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Celem seminarium jest pogłębianie wiedzy studentów na temat nowoczesnych metod i technik stosowanych w nauczaniu języka angielskiego uczniów przedszkoli i szkół podstawowych. Szczególny nacisk będzie położony na metody zgodne z wiedzą o funkcjonowaniu mózgu czyli te odzwierciedlające naturalny sposób w jaki ludzie nabywają wiedzę. Seminarium będzie się zatem koncentrować na rozwijaniu poszczególnych umiejętności językowych uczniów w sposób, który zaspokaja ich potrzebę afiliacji, kompetencji oraz autonomii. Uczestnicy seminarium będą musieli rozwinąć umiejętność krytycznej oceny istniejących materiałów dydaktycznych, konspektów lekcji oraz programów nauczania oraz samodzielnego tworzenia efektywnych narzędzi dydaktycznych. Podkreślona będzie potrzeba uzupełniania tradycyjnych metod nauczania języka angielskiego zastosowaniem w klasie nowoczesnych technologii. |
||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
mini-wykłady/prezentacje, spotkania w grupie lub indywidualne wykonywanie zadań umieszczonych na platformie UW Kampus |
||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
1 SEM Warunkiem zaliczenia 1 semestru seminarium jest: sukcesywne oddawanie kolejnych części pracy licencjackiej w termiach ustalonych przez promotora 2 SEM Warunkiem zaliczenia 2 semestru seminarium jest: sukcesywne oddawanie kolejnych części pracy licencjackiej oraz złożenie całości pracy zaakceptowanej przez promotora w terminie określonym przez promotora |
||||||||||||||||
Uwagi: |
dr E.Królak |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.