Archeologia - Strategia publikacyjna i merytoryczne aspekty pozyskiwania grantów w dyscyplinie [1500-SZD-SP-ARCH]
Semestr letni 2022/23
Warsztaty,
grupa nr 1
Przedmiot: | Archeologia - Strategia publikacyjna i merytoryczne aspekty pozyskiwania grantów w dyscyplinie [1500-SZD-SP-ARCH] | ||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/23 [2022L]
(w trakcie)
Warsztaty [WAR], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 10 | ||||||||||||
Limit miejsc: | 20 | ||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||
Prowadzący: | Arkadiusz Sołtysiak | ||||||||||||
Literatura: |
Craswell G., Poore M., (2012) Writing for Academic Success. London–Thousand Oaks–New Delhi–Singapore: Sage Publications. Day R.A., Gastel B., (2017) How to Write and Publish a Scientific Paper. Cambridge: Cambridge University Press. Punch, Keith F. (2000) Developing Effective Research Proposals. London: Sage. Schimel J., (2011) Writing Science: How to Write Papers That Get Cited and Proposals That Get Funded. Oxford & New York: Oxford University Press. Silvia P.J., (2007) How to Write a Lot: A Practical Guide to Productive Academic Writing. Washington: APA LifeTools. Silvia P.J., (2014) Write It Up: Practical Strategies for Writing and Publishing Journal Articles. Washington: APA LifeTools. Siuda, P., Wasylczyk, P. (2018) Publikacje Naukowe. Praktyczny poradnik dla studentów, doktorantów i nie tylko. Warszawa: PWN. Sword H. (2012) Stylish Academic Writing. Cambridge–Massachusetts–London: Harvard University Press. |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Obowiązkowa obecność na 4 z 5 zajęć. Przygotowanie założeń wniosku grantowego do wybranej instytucji grantowej zgodnie z wytycznymi grantodawcy. Zgodność przygotowanej aplikacji grantowej z kryteriami grantodawcy. Ocena zgodna z kryteriami przyjętymi przez grantodawcę. |
||||||||||||
Uwagi: |
sala 2.10 w Szkole Głównej na poniedziałki, 15:00-16:30. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.