Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Archeologia - Strategia publikacyjna i merytoryczne aspekty pozyskiwania grantów w dyscyplinie [1500-SZD-SP-ARCH] Semestr letni 2022/23
Warsztaty, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Archeologia - Strategia publikacyjna i merytoryczne aspekty pozyskiwania grantów w dyscyplinie [1500-SZD-SP-ARCH]
Zajęcia: Semestr letni 2022/23 [2022L] (zakończony)
Warsztaty [WAR], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy poniedziałek, 15:00 - 16:30
sala 2.10
Budynek Szkoły Głównej jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 10
Limit miejsc: 20
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Arkadiusz Sołtysiak
Literatura:

Craswell G., Poore M., (2012) Writing for Academic Success. London–Thousand Oaks–New Delhi–Singapore: Sage Publications.

Day R.A., Gastel B., (2017) How to Write and Publish a Scientific Paper. Cambridge: Cambridge University Press.

Punch, Keith F. (2000) Developing Effective Research Proposals. London: Sage.

Schimel J., (2011) Writing Science: How to Write Papers That Get Cited and Proposals That Get Funded. Oxford & New York: Oxford University Press.

Silvia P.J., (2007) How to Write a Lot: A Practical Guide to Productive Academic Writing. Washington: APA LifeTools.

Silvia P.J., (2014) Write It Up: Practical Strategies for Writing and Publishing Journal Articles. Washington: APA LifeTools.

Siuda, P., Wasylczyk, P. (2018) Publikacje Naukowe. Praktyczny poradnik dla studentów, doktorantów i nie tylko. Warszawa: PWN.

Sword H. (2012) Stylish Academic Writing. Cambridge–Massachusetts–London: Harvard University Press.

Metody i kryteria oceniania:

Obowiązkowa obecność na 4 z 5 zajęć.

Przygotowanie założeń wniosku grantowego do wybranej instytucji grantowej zgodnie z wytycznymi grantodawcy.

Zgodność przygotowanej aplikacji grantowej z kryteriami grantodawcy. Ocena zgodna z kryteriami przyjętymi przez grantodawcę.

Uwagi:

sala 2.10 w Szkole Głównej na poniedziałki, 15:00-16:30.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
ul. Banacha 2
02-097 Warszawa
tel: +48 22 55 44 214 https://www.mimuw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-2b06adb1e (2024-03-27)