Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Caregiver-child interactions and social-cognitive processing in typical and atypical development [2500-EN-COG-F16] Semestr letni 2023/24
Wykład, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Caregiver-child interactions and social-cognitive processing in typical and atypical development [2500-EN-COG-F16]
Zajęcia: Semestr letni 2023/24 [2023L] (w trakcie)
Wykład [WYK], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
wielokrotnie, środa (niestandardowa częstotliwość), 16:00 - 17:30
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Data i miejsceProwadzący
2024-04-17 16:00 : 19:00 sala
2024-04-24 16:00 : 17:30 sala
2024-05-08 16:00 : 17:30 sala
2024-05-15 16:00 : 17:30 sala
2024-05-22 16:00 : 17:30 sala
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 5
Limit miejsc: 5
Prowadzący: Agnieszka Pluta
Zakres tematów: (tylko po angielsku)

Topics for individual blocks to be held on Thursdays, from 4:00-5:30 pm

April 20

(double session) 4 EU+ Group Introduction

Heidelberg University Self- and Co-Regulation in caregiver-child interactions: Concepts

April 27 Heidelberg University Self- and Co-Regulation in caregiver-child: Methods

May 4 University of Copenhagen The role of others in infants' learning

May 11 University of Copenhagen Oxytocin and social interactions/social cognition in infancy

May 18 – break ?

May 25 University of Warsaw Application of fNIRS technique in the studies of social cognition in children with typical and atypical development

June 1 University of Warsaw Theory of mind development in deaf children with cochlear implants.

June 8 University of Milan Enriched environment and early parenting intervention to promote neurodevelopment in preterm infants

June 15

(double session) University of Milan Breastfeeding: an extraordinary opportunity to promote parent-infant interaction in infants with typical and atypical development

4 EU+ Group Summary

Metody i kryteria oceniania: (tylko po angielsku)

Grades will be based on the oral group presentation 1 or 2 research papers during the semester. Presence in the interactive sessions is mandatory, but each site’s students have to consider the guidelines of their institution. Due to the differences in ECTS credits and local regulations between institutions, some course requirements may differ across sites. For reference, please check your own university’s website and local course information.

Please follow the rules of your university when subscribing to the course.

Uwagi:

Wednesday, 4.00-5.30 pm, online 17/04, 24/04, 08/05, 15/05, 22/05, 29/05, 05/06, 12/06

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
ul. Banacha 2
02-097 Warszawa
tel: +48 22 55 44 214 https://www.mimuw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.1.0-03d50b88b (2024-02-19)