Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium magisterskie [2600-MSMdz2SM] Semestr letni 2023/24
Seminarium magisterskie, grupa nr 40

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium magisterskie [2600-MSMdz2SM]
Zajęcia: Semestr letni 2023/24 [2023L] (w trakcie)
Seminarium magisterskie [SEM-MGR], grupa nr 40 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 1
Limit miejsc: 1
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Paweł Wójcik
Zakres tematów:

<8

Psychografia a postawy i zachowania konsumentów

Program seminarium:

Słowo „psychografia” oznacza w dosłownym tłumaczeniu „grafikę” (łac. graphics) „psychiki” (łac. psyche) człowieka. W branży marketingowej termin „psychografia” pojawia się najczęściej w kontekście segmentacji psychograficznej czyli podziału konsumentów na grupy (segmenty) różniące się miedzy sobą ze względu profil osobowości i inne właściwości psychologiczne. Analiza psychograficzna oznacza więc opis psychiki konsumenta pod względem kilku kluczowych wymiarów psychologicznych, z których najważniejsze to potrzeby i motywacje, osobowość oraz jak postrzega on samego siebie.

Seminarium magisterskie ma na celu prowadzenie badań pokazujących jaki jest związek pomiędzy wybranymi wymiarami psychologicznymi, np. osobowości, obrazem samego siebie, a zachowaniami konsumentów. W trakcie prowadzonym badań będziemy poszukiwali odpowiedzi na pytania, na przykład, czy konsumenci o skłonnościach narcystycznych częściej korzystają z portali społecznościowych?; czy wysoka ekstrawersja konsumentów ma związek z lojalnością wobec marek produktów?; itp.

Uwagi:

Dr Paweł Wójcik - Psychografia a postawy i zachowania konsumentów

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
ul. Banacha 2
02-097 Warszawa
tel: +48 22 55 44 214 https://www.mimuw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-2b06adb1e (2024-03-27)