Seminarium magisterskie [2600-MSMz2SM]
Semestr zimowy 2024/25
Seminarium magisterskie,
grupa nr 27
Przejdź do planu
zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [2600-MSMz2SM] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/25 [2024Z]
(jeszcze nie rozpoczęty)
Seminarium magisterskie [SEM-MGR], grupa nr 27 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 12 |
Limit miejsc: | 12 |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Prowadzący: | Krzysztof Smoleń |
Zakres tematów: |
<8 Zarządzanie procesami sprzedażowymi, marketingowymi i customer experience w organizacji. Program seminarium: -zasady pisania pracy magisterskiej - wybór tematu - warsztat badawczy – metody badawcze i ich zastosowanie - przygotowanie konspektu i prezentacja tematu - konsultacje indywidualne Przykładowe obszary tematyczne: - zarządzanie jakością sprzedaży - zarządzanie customer experience i customer journey - tworzenie i optymalizacja procesów marketingowych - zarządzanie procesami w organizacji - prowadzenie badań jakości klienta w organizacjach (np. NPS, tajemniczy klient) |
Uwagi: |
Dr Krzysztof Smoleń - Zarządzanie procesami sprzedażowymi, marketingowymi i customer experience w organizacji. |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.