Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium magisterskie [2600-MSMz2SM] Semestr zimowy 2024/25
Seminarium magisterskie, grupa nr 27

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium magisterskie [2600-MSMz2SM]
Zajęcia: Semestr zimowy 2024/25 [2024Z] (jeszcze nie rozpoczęty)
Seminarium magisterskie [SEM-MGR], grupa nr 27 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 12
Limit miejsc: 12
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Krzysztof Smoleń
Zakres tematów:

<8

Zarządzanie procesami sprzedażowymi, marketingowymi i customer experience w organizacji.

Program seminarium:

-zasady pisania pracy magisterskiej

- wybór tematu

- warsztat badawczy – metody badawcze i ich zastosowanie

- przygotowanie konspektu i prezentacja tematu

- konsultacje indywidualne

Przykładowe obszary tematyczne:

- zarządzanie jakością sprzedaży

- zarządzanie customer experience i customer journey

- tworzenie i optymalizacja procesów marketingowych

- zarządzanie procesami w organizacji

- prowadzenie badań jakości klienta w organizacjach (np. NPS, tajemniczy klient)

Uwagi:

Dr Krzysztof Smoleń - Zarządzanie procesami sprzedażowymi, marketingowymi i customer experience w organizacji.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
ul. Banacha 2
02-097 Warszawa
tel: +48 22 55 44 214 https://www.mimuw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-7ba4b2847 (2024-06-12)