Akademia Zrównoważonego Rozwoju - OG Platformy Zielonego Dialogu (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Platforma Zielonego Dialogu)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024L - Semestr letni 2024/25 2025Z - Semestr zimowy 2025/26 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2024L | 2025Z | |||||
0303-AZR-PZD-EP-OG |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma na celu przeprowadzenie uczestników jednocześnie przez dwa procesy: 1. Zapoznanie się z podstawami analizy energetyki w Polsce (poznanie zasobów, ich pochodzenia, możliwości technologicznych, problemów sektora energetycznego i zasad transformacji energetycznej) 2. Ułożenie wypowiedzi pisemnej w mały format akademicki (od zapoznania się z koncepcją hipotezy po elementy służące jej weryfikacji i wybór odpowiednich źródeł). Praca studentów odbywa się więc dwupoziomowo – jednocześnie z poznawaniem treści merytorycznych odnoszących się do realiów sektora energetycznego w Polsce, uczestnicy zdobywają umiejętności wspierające ich proces rozwoju naukowego. Ostatecznym efektem zajęć jest indywidualnie przygotowany przez uczestnika esej. Uczestnicy pracują wspólnie, choć zakres merytoryczny jest częściowo personalizowany. Jest to więc połączenie w dydaktyce metod klasycznych, Problem-Based Learning (PBL) oraz Reaserch-Based Teaching. |
|
||