Przedmioty specjalizacyjne dla 3 roku, DSM zaoczne, sem. zimowy (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Zarządzania)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024Z - Semestr zimowy 2024/25 2025Z - Semestr zimowy 2025/26 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2024Z | 2025Z | |||||
2600-DSMz3zmpBP |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zaprezentowanie podstawowych zagadnień związanych z tworzeniem i oceną biznesplanów. W szczególności poruszane są takie zagadnienia jak: funkcje i metody planowania, techniki szacowania popytu i sprzedaży, harmonogramy, błędy biznesplanów. |
|
||
2600-DSMz3zmpPP |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wstęp do przedmiotu Przedsiębiorczość skoncentrowany na kompetencjach osoby przedsiębiorczej. |
|
||
2600-DSMz3zkPSZK |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Na zajęciach zostaną przedstawione kluczowe aspekty zarządzania w korporacjach, takie jak zarządzanie ludźmi, technologią, komunikacją, zmianą i działalnością międzynarodową. |
|
||
2600-DSMz3zmpPI |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie uczestników ze specyfiką prowadzenia firmy w Internecie oraz wykorzystania narzędzi internetowych do rozwoju działalności, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów projektowania serwisów internetowych. Podczas zajęć szczególną uwagę poświęca się narzędziom marketingowym wykorzystywanym do promocji działalności w Internecie. Kurs pozwala także na praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy do tworzenia i optymalizacji stron internetowych oraz wdrażania podstawowych działań marketingowych online. |
|
||
2600-DSMz3zkSP |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z konstrukcjami najważniejszych podatków w Polsce odnoszących się do korporacji wraz z obliczaniem tych podatków |
|
||
2600-DSMz3zegTI | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2025/26
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zaznajomienie studentów z podstawowymi zagadnieniami związanymi z technologiami informacyjnymi wykorzystywanymi w zarządzaniu organizacją. |
|
||
2600-DSMz3zkZM |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Kurs stanowi wprowadzenie do międzynarodowych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej, ze szczególnym uwzględnieniem perspektywy korporacji. Program obejmuje kluczowe zagadnienia związane z międzynarodowymi operacjami biznesowymi, umożliwiając studentom i studentkom zrozumienie złożoności globalnego rynku i rozwijanie umiejętności niezbędnych do skutecznego zarządzania międzynarodowymi przedsięwzięciami. |
|
||