Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Plan zajęć przedmiotu Badania marketingowe [2600-DSMz2BM] Semestr letni 2020/21

Pokaż plan w formacie:
Okres planu zajęć

Po kliknięciu kafelka danej grupy zajęciowej wyświetli się okno ze szczegółowymi informacjami. Pod niektórymi z nich kryją się linki prowadzące m.in. do strony grupy zajęciowej, strony prowadzącego/koordynatora (czy informacji dotyczących budynku, w którym odbywają się zajęcia).

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Michał Ścibor-Rylski
raz na dwa tygodnie - nieparzyste8:30 Konwersatorium, grupa 11 co druga sobota (nieparzyste), 8:30 - 10:45
Michał Ścibor-Rylski
raz na dwa tygodnie - nieparzyste11:00 Konwersatorium, grupa 12 co druga sobota (nieparzyste), 11:00 - 13:15
Michał Ścibor-Rylski
jednokrotnie13:30 Konwersatorium, grupa 12 jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 13:30 - 15:45

Niedziela

Michał Ścibor-Rylski
jednokrotnie8:30 Konwersatorium, grupa 12 jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 8:30 - 10:45
Michał Ścibor-Rylski
jednokrotnie11:00 Konwersatorium, grupa 11 jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 11:00 - 13:15

Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.

ul. Banacha 2
02-097 Warszawa
tel: +48 22 55 44 214 https://www.mimuw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-bc9fa12b9 (2025-06-25)