Badania marketingowe 2600-DSMz2BM
Semestr letni 2020/21
Konwersatorium,
grupa nr 11
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Badania marketingowe 2600-DSMz2BM | |||||||||||||||
Zajęcia |
Semestr letni 2020/21 (2020L)
(zakończony)
Konwersatorium (KON), grupa nr 11 [pozostałe grupy] |
|||||||||||||||
![]() |
Terminy i miejsca: |
co druga sobota (nieparzyste), 8:30 - 10:45
(sala nieznana)
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 11:00 - 13:15
(sala nieznana)
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 43 | |||||||||||||||
Limit miejsc: | 50 | |||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||||||||||||||
Prowadzący: | Michał Ścibor-Rylski | |||||||||||||||
Uwagi: |
grupa C11 |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.