Seminarium licencjackie [2600-DSMdz3SL]
Semestr zimowy 2022/23
Seminarium licencjackie,
grupa nr 32
Przejdź do planu
zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
Przedmiot: | Seminarium licencjackie [2600-DSMdz3SL] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2022/23 [2022Z]
(zakończony)
Seminarium licencjackie [SEM-LIC], grupa nr 32 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 12 |
Limit miejsc: | 12 |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Prowadzący: | Mariusz Trojanowski |
Zakres tematów: |
<8 Marketing Program seminarium: • Zasady marketingu • Segmentacja nabywców • Indywidualizacja marketingu • Pozycjonowanie marki • Konstruowanie marketing-mix • Decyzje marketingowe odnoszące się do produktu • Decyzje dystrybucyjne • Komunikacja marketingowa – istota i formy • Komunikacja przez nowe media • Komunikacja w mediach społecznościowych • Reklama • Merchandising i komunikacja w punktach sprzedaży • Zachowania zakupowe konsumentów |
Uwagi: |
Dr hab., prof. ucz. Mariusz Trojanowski - Marketing |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.