Nauka języka angielskiego [4100-3SNJAO]
Semestr zimowy 2023/24
Ćwiczenia 3 - komunikacja,
grupa nr 1
Przedmiot: | Nauka języka angielskiego [4100-3SNJAO] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2023/24 [2023Z]
(zakończony)
Ćwiczenia 3 - komunikacja [CWK3], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy poniedziałek, 11:30 - 13:00
sala 18 Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22 jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 21 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Anna Żarnotal |
Literatura: |
Literatura Jones, L., New Cambridge Advanced English, CUP, Cambridge, 1998. Rignall, M & Furneaux, C., Speaking, Prentice Hall, Englewood Cliffs, New York, 1997. Soars, J. & Soars, L., Headway Advanced, OUP, Oxford, 1989. Ur, P., Discussions that work, CUP, Cambridge, 1996. Vince, M., Advanced Language Practice, Macmillan Heinemann, Oxford, 1994. Wellman, G., The Heinemann English Wordbuilder, Macmillan Heinemann, Oxford, 1998. Stanton, Alan and Susan Morris, Fast Track to CAE, Pearson Education, Harlow, 1999. Boyd, Elaine, CAE Gold Plus (Exam Maximiser), Pearson Education, Harlow, 2008. McCarthy Michael and Felicity O’Dell, English Phrasal Verbs in Use (Advanced), CUP, Cambridge, 2007. McCarthy Michael and Felicity O’Dell, English Academic Vocabulary in Use, CUP, Cambridge, 2008. BBC Radio / PBS podcasts Teacher’s own materials |
Zakres tematów: |
Tematy bezpośrednio związane z analizą, podsumowaniem i prezentacją zagadnień naukowych, społecznych i edukacyjnych. Wszystkie tematy mają być przedstawiane za pomocą różnych zadań multimedialnych (fragmenty filmów, autentyczne nagrania, ćwiczenia z budowania słów) i są wspierane albo przez przygotowanie przed zajęciami prowadzonymi przez studentów, albo dyskusje w klasie. Tematy powinny obejmować następujące obszary: Badania rodzinne / Zmiany demograficzne / Zmiana postaw wobec wychowywania dzieci / Metodologie uczenia się / Zdrowie psychiczne i dobre samopoczucie / Umiejętności rozwiązywania konfliktów / Cechy literatury dziecięcej (stereotypy narodowe) itp. |
Metody dydaktyczne: |
Kurs komunikacji ma na celu zorganizowanie pracy uczniów w celu rozwijania i doskonalenia umiejętności w określonych obszarach komunikacji, zapewniając studentom szeroki wybór materiałów, ćwiczeń i ćwiczeń poprzez różnorodne zadania i rozwój umiejętności. Zawsze należy podkreślać znaczenie dokładności w rejestrze i dążenia do akademickiego poziomu języka. Osiąga się to poprzez regularne ćwiczenia mówienia i słuchania (indywidualnie lub w parach / grupach), a także regularne testy i zadania domowe. |
Metody i kryteria oceniania: |
Obowiązująca skala ocen: 0-30% NK nieklasyfikowany 31-59% 2.0 niedostateczny 60-70% 3.0 dostateczny 71-76% 3,5 dostateczny plus 77 -86% 4,o dobry 87-92% 4.5 dobry plus 93-98% 5.0 bardzo dobry 99-100% 5! celujący Warunkiem otrzymania zaliczenia jest: 1. Obecność na zajęciach 2. Uzyskanie pozytywnych ocen z odpowiedzi ustnych, testów.. Ocena końcowa jest średnią ocen uzyskanych w trakcie nauki. W semestrze mogą być prowadzone stacjonarnie oraz zdalnie na platformie CKC, Google Meet lub Zoom, zgodnie z informacją podaną przez prowadzącego. |
Uwagi: |
grupa I |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.